کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در ماه رمضان همه اصناف آش و حلیم فروش میشوند!


کد خبر : ۵۵۲۶چهارشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵:۲۵۳۳۳۴ بازدید

با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان به روزه‌داران هشدار داده شده برای حفظ سلامتی خود فقط از واحدهای مجاز آش و حلیم خریداری کنند که مجوز رسمی از اتحادیه و وزارت بهداشت ...

با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان به روزه‌داران هشدار داده شده برای حفظ سلامتی خود فقط از واحدهای مجاز آش و حلیم خریداری کنند که مجوز رسمی از اتحادیه و وزارت بهداشت دارند و پخت آش و حلیم در آن‌ها بهداشتی انجام می‌شود.

در ایام ماه رمضان واحدهایی مثل چلوکبابی‌ها، رستوران‌ها، آهنگری‌ها، روزنامه فروشی ‌ها، کت و شلواری‌ها ، آبمیوه فروشان، کله‌پزان، ساندویچی‌ها و مراکزی از این قبیل اقدام به فروش آش و حلیم می‌کنند و اکثرا از موادی نامرغوب استفاده کرده و یا غیربهداشتی در این زمینه فعالیت می‌کنند که کار آن‌ها غیرقانونی بوده و با آن‌ها برخورد می‌شود.

رییس اتحادیه کباب، حلیم و آشپزندگان غذاهای سنتی تهران اظهار کرد:‌ اماکن، تعزیرات، وزارت بهداشت و بازرسان شواری اصناف با هماهنگی کامل با تمام واحدهای غیرمجاز آش و حلیم برخورد می‌کنند که در ابتدا به واحد متخلف تذکر داده می‌شود که ظرف 24ساعت از این اقدام خودداری کنند و اگرترتیب اثری ندهند، واحد مربوطه تعطیل می شود .

حسین محمدی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته امسال برخورد جدی و شدیدتری با واحدهای غیر مجاز فروش آش و حلیم صورت می گیرد و واحدهای آن‌ها پلمپ شده و اقدامات قانونی دیگری نیز صورت می‌گیرد.

وی افزود: بنرهایی بر سر در همه مغازه‌هایی که جواز کسب دارند، نصب شده که خرید آش و حلیم فقط باید از واحدهای مجاز حلیم و کبابی صورت گیرد.

به گفته او آبمیوه و بستنی فروشی‌ها، میوه‌فروشان، ساعت‌سازی‌ها، سوپرمارکت‌ها و تهیه غذاهای ایرانی از دیگر واحدهای غیر مجازی هستند که در کنار برخی پیتزا و ساندویچ‌فروشی‌ها اقدام به عرضه آش و حلیم می‌کنند.

وی به مسوولان هشدار داد که جلوی این‌گونه برخورد‌های مضر گرفته شود و به امنیت، سلامت جامعه و مردم توجه شود و با این‌گونه اشخاصی که به ناحق کسبه را تهدید می‌کنند برخورد شود.

قیمت هر کیلو حلیم درجه یک با مخلفات کامل 8500 تومان و حلیم ساده 8000 تومان برای ماه مبارک رمضان مصوب شده است، همچنین هر کیلو آش شله قلمکار 7500تومان، آش رشته 7000تومان و هر پرس انواع آش به قیمت 5000تومان در ماه مبارک رمضان به فروش می‌رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها