کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وضعیت بلاتکلیف در بازار آهن


کد خبر : ۵۵۲۲۷سه شنبه، ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱:۳۶۳۹۴۳ بازدید

در روزهایی که مدام خبرهایی مبنی بر افزایش قیمت آهن آلات، عدم کاهش قیمت آهن آلات و یا وضعیت نابسامان بازار آهن‌آلات به گوش ...

در روزهایی که مدام خبرهایی مبنی بر افزایش قیمت آهن آلات، عدم کاهش قیمت آهن آلات و یا وضعیت نابسامان بازار آهن‌آلات به گوش میرسد، شاهد روند با ثبات و یا کاهشی قیمت ها در این بازار هستیم. مبحثی که اکثر کارشناسان را با ابهاماتی مواجه کرده است.

اظهارات رئیس اتحادیه آهن فروشان در روز گذشته هنوز تاثیری بر روند بازار نداشته است. پیش بینی می شد با توجه به اعلام عدم ارزانی نرخ آهن آلات از سوی این مسئول مربوطه، روز گذشته شاهد روند معکوسی در این بازار باشیم. اما این اتفاق رخ نداد و در بخش هایی همچون قوطی پروفیل، میلگرد آجدار و همچنین قیمت تیرآهن شاهد کاهش قیمت ها بودیم.

خبرهای بازار آهن حاکی از ادامه این روند تا پایان هفته می باشد. موضوعی که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است، بحث تقاضا در بازار است که طی هفته های اخیر شاهد کاهش آن در بازار بوده ایم. کاهش تقاضایی که با توجه به روند با ثبات بازار پیش بینی نمی شد و انتظار می رفت کاهش قیمت ها در بازار موجب ترغیب مصرف کننده به خرید محصول شود اما این اتفاق رخ نداد تا بازار اهن آلات را همچنان مبهم نشان دهد.

روز گذشته قیمت میلگرد آجدار بطور میانگین ۲۰ تا ۵۰ تومان کاهش یافت. این کاهش قیمت به بخش های دیگر نیز سرایت کرده و شاهد کاهش ۵۰ تومانی قوطی اهن نیز بوده ایم. بخش تیرآهن ها نیز از این قضیه مستثنا نبوده و کاهش ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومانی را به ثبت رسانده است.

در حال حاضر وضعیت بازار آهن آلات نامعلوم بوده و پیش بینی های کارشناسان با روند بازار مغایرت دارد که همین امر موجب شده تا روند بازار اهن مبهم گزارش شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها