کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توبه‌نامه مسافرکشی که زنان را آزار می‌داد


کد خبر : ۵۵۲۰۳سه شنبه، ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰:۴۱۷۹۳ بازدید

مرد راننده که متهم است سه زن را مورد آزارواذیت قرار داده است، با ارسال توبه‌نامه‌ای به دادگاه کیفری استان تهران ضمن قبول اتهاماتش از دادگاه طلب عفو کرد.

مرد راننده که متهم است سه زن را مورد آزارواذیت قرار داده است، با ارسال توبه‌نامه‌ای به دادگاه کیفری استان تهران ضمن قبول اتهاماتش از دادگاه طلب عفو کرد.

این مرد جوان که متهم است سه زن را به‌عنوان مسافر سوار کرده، ربوده، توهین کرده و مورد آزارواذیت قرار داده و سپس اموالشان را به سرقت برده است، اتهام دو فقره آزارواذیت را قبول کرد، اما گفته‌های سومین شاکی را که او را متهم به تجاوز کرده بود، نپذیرفت.

این پرونده سه سال قبل تشکیل شد و براساس محتویات آن، اولین شکایت از سوی زنی جوان به نام لیدا به مأموران داده شد. این زن گفت: من به عنوان مسافر سوار ماشین شدم، چون ماشین پراید بود و معمولا مسافرکش‌های شخصی پراید دارند اطمینان کردم و سوار شدم. من به کرج می‌رفتم در مسیر مرد راننده به بهانه اینکه ماشین مشکلی دارد از جاده اصلی خارج شد و بعد یک‌دفعه در‌های ماشین را قفل کرد و من را مورد آزارواذیت و توهین‌های شدید قرار داد.

این زن گفت: مرد راننده سپس پول، موبایل و طلاهایم را از من گرفت و من را در همان محل خلوت رها کرد و رفت.

در دومین شکایت زنی دیگر به فاصله یک هفته مدعی شد در مسیر آزادی به سمت کرج از سوی مردی مورد حمله قرار گرفته است. این زن گفت: مرد من را به‌عنوان مسافر سوار ماشین کرد و بعد از طی مسافتی به من گفت که ماشین خراب است و باید آن را بررسی کند. وقتی از جاده اصلی خارج شد، در‌ها را قفل کرد و از من خواست هرچه دارم به او بدهم من هم کارت بانکی و پولی را که همراهم بود، دادم، اما مرد دست برنداشت. او من را مورد آزار قرار داد و بعد هم مرا در بیابان رها کرد و متواری شد.

بعد از این دو شکایت زنی دیگر نیز مدعی شد که مرد راننده به او تجاوز کرده است. او گفت: مرد راننده به من تجاوز کرد و تلفن‌همراهم را از من گرفت.

با سرنخی که سومین شاکی به مأموران داد و با توجه به گشت‌زنی‌های مأموران پلیس موفق به شناسایی ماشین مرد متهم شد و او را شناسایی و بازداشت کرد.

متهم ابتدا منکر همه‌چیز شد، اما وقتی با سه شاکی پرونده روبه‌رو شد، اتهام آزارواذیت و ربایش دو شاکی را قبول کرد، اما در مورد شاکی سوم اتهام تجاوز را قبول نکرد.

او گفت: قبول دارم دو زن را مورد آزار قرار دادم، آن‌ها به عنوان مسافر سوار شدند و روی صندلی عقب نشسته بودند. وقتی من در جایی خلوت کنار جاده ایستادم و اموالشان را خواستم خیلی ترسیدند، وقتی به من التماس کردند که آن‌ها را مورد آزار قرار ندهم، از کاری که داشتم می‌کردم پیشمان شدم و تصمیم گرفتم دارایی‌شان را بردارم و بعد رهایشان کنم.

او درباره سومین شاکی گفت: این زن دروغ می‌گوید او خودش به من پیشنهاد داد که با هم رابطه داشته باشیم. او به من گفت: مقداری پول به شوهرش بدهم و شماره کارت او را هم به من داد، اما من قبول نکردم که رابطه داشته باشیم و پول هم ندادم. به همین دلیل هم این زن چنین ادعایی کرده است.

متهم بعد از اعترافات اولیه، به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد تا تحقیقات درباره اتهام آزارواذیت و تجاوز، آدم‌ربایی و سرقت انجام گیرد. در جلسات بازجویی دو نفر از شاکیان دوباره آزارواذیت از سوی متهم را مطرح کردند و گفتند هرچند به آن‌ها تجاوز نشد، اما مورد تعرض قرار گرفتند. یکی از این دو زن گفت: مرد متهم خیلی فحاشی می‌کرد و به‌دلیل فحاشی‌های زیادش من از او ترسیدم. التماس کردم که به من تجاوز نکند، گفتم من بچه دارم و زن آبروداری هستم. او مدام فحش‌های زشت و تحقیرآمیز می‌داد. من را مورد تجاوز قرار نداد، اما به من تعرض کرد بعد هم پول و طلایم را از من گرفت و مرا در کنار جاده رها کرد. به‌سختی خودم را به خانه رساندم و مدت‌هاست که تحت نظر روان‌پزشک هستم.

در ادامه، دیگر شاکی پرونده هم همین گفته‌ها را تکرار کرد و خواستار بازگرداندن اموالش و همچنین مجازات متهم به دلیل تعرض شد. اما شاکی سوم یک‌بار دیگر ادعای تجاوز را مطرح کرد.

متهم ادعای دو شاکی اول را قبول کرد، اما در خصوص شاکی سوم همچنان اتهام را رد کرد و گفت: دو شاکی قبلی مسافر بودند آن‌ها روی صندلی عقب نشستند و من قبول دارم که مقصر بودم، اما شاکی سوم خودش آمد روی صندلی جلو نشست و از من خواست که با هم رابطه داشته باشیم و من به او پول بدهم، اما من قبول نکردم و پول هم ندادم به همین دلیل با من دعوا کرد و این درگیری باعث شد تا از من شکایت کند.

هیچ‌کدام از شکات بعد از بازجویی‌های اولیه دیگر به دادگاه مراجعه نکردند و گفتند وضع روحی خوبی ندارند، هرچند زنی که ادعا می‌کند به او تجاوز شده دورادور همچنان پیگر پرونده است. بااین‌حال چند روز قبل متهم با ارسال توبه‌نامه‌ای به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران اعلام کرد از کرده‌اش پشیمان است و به درگاه خدا توبه کرده است و از دادگاه درخواست بخشش کرد. قضات در حال بررسی این درخواست هستند.
منبع: روزنامه شرق



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها