کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

یادداشت «عباس عبدی» در دفاع از آزاد شدن فروش مشروب نبوده است


کد خبر : ۵۵۱۶۷دوشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴:۵۲۶۲۲ بازدید

تسنیم روز گذشته گمانه‌زنی درباره یادداشتی از عباس عبدی کرده بود که با بررسی بیشتر مشخص شد مطلب منتشرشده با محتوای یادداشت عبدی ...

تسنیم روز گذشته گمانه‌زنی درباره یادداشتی از عباس عبدی کرده بود که با بررسی بیشتر مشخص شد مطلب منتشرشده با محتوای یادداشت عبدی همخوانی نداشته است.

 به گزارش تسنیم، روز گذشته آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب نمازجمعه تهران در بخشی از خطبه‌ها با اشاره به اینکه در یکی از روزنامه‌ها که از بودجه بیت‌المال تغذیه می‌کند، آمده که "شراب‌های قلابی بلای جان مردم شده، به همین دلیل باید خرید و فروش شراب، آزاد شود"، گفت: بنده به هیئت نظارت بر مطبوعات می‌گویم که "شما باید رصد و برخورد کنید، نه اینکه من در خطبه‌ها بگویم.

آیت‌الله خاتمی: روزنامه‌ وابسته به بیت‌المال نوشته "شراب" آزاد شود؛ چرا هیئت نظارت بر مطبوعات برخورد نمی‌کند

تسنیم روز گذشته گمانه‌زنی درباره مخاطب صحبت‌های امام جمعه تهران کرده بود که اعلام می‌کنیم برداشت صورت گرفته از یادداشت عباس عبدی با عنوان "دوربرگردان فرهنگی" در روزنامه ایران، دقیق نبوده و با محتوای مطلب آقای عبدی همخوانی ندارد.

با بررسی بیشتر این مطلب معلوم شد که نظر آقای عبدی در دفاع از نظر فرد یاده شده نیست بلکه در ادامه، این اظهارات فرد یادشده را "دوربرگردان فرهنگی" می‌داند.

صرف‌نظر از اینکه دیدگاه‌های آقای عبدی در حوزه فرهنگی تا چه حد قابل دفاع و تا چه حد قابل نقد است، اما از یادداشت منتشر شده نمی‌توان آزادشدن فروش مشروبات الکلی یا مجوز دادن به مراکز تست الکل را برداشت کرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها