کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رییس مرکز مبارزه با پولشویی: هیچ درخواستی برای دریافت تابعیت آمریکا و کانادا نداشته‌ام


کد خبر : ۵۵۰۵۴پنجشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸:۰۰۲۰۷ بازدید

رییس مرکز مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد نوشت: در پی انتشار اخبار کذب در مورد اینجانب میثم نصیری احمدآبادی، به اطلاع مردم عزیز می‌رساند، اینجانب ...

رییس مرکز مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد نوشت: در پی انتشار اخبار کذب در مورد اینجانب میثم نصیری احمدآبادی، به اطلاع مردم عزیز می‌رساند، اینجانب هیچ‌گاه هیچ درخواستی برای دریافت اقامت یا تابعیت هیچ کشوری به ویژه کشورهای آمریکا و کانادا نداشته‌ام. تنها درخواست ویزای اینجانب در آذرماه سال ۹۲ جهت دیدار با یکی از بستگان بوده که عدم موافقت با آن در سال ۹۶ طی ایمیلی به اینجانب اعلام شده است.

او ادامه داد: در مورد استفاده از سربرگ مرکز مبارزه با پولشویی برای اخذ ویزا، متذکر می‌شود که نامه مورد نظر این آقایان، گواهی اشتغال به کار رییس مرکز با ذکر میزان حقوق بوده که روال طبیعی برای دریافت ویزا، ارائه گواهی از اداره محل اشتغال بوده است. لازم به ذکر است اینجانب حق قانونی خود برای اعلام شکایت از منتشرکنندگان اکاذیب و هتک حیثیت خود و خانواده‌ام را محفوظ دانسته که در زمان و شرایط مناسب و از طریق مراجع قضایی پیگیری لازم را خواهم داشت و در آن محضر، مستندات تقدیم خواهد شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها