کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مصلحی: راهکار مقابله با تحریم‌ها در قرآن است


کد خبر : ۵۵۰۵۲پنجشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶:۵۹۲۸۱ بازدید

وزیر سابق اطلاعات به تحریم‌های اقتصادی امروز علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: راهکارهای مقابله با تحریم‌ها ...

وزیر سابق اطلاعات به تحریم‌های اقتصادی امروز علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: راهکارهای مقابله با تحریم‌ها در قرآن موجود بوده که می توان با استفاده از این آیات تحریم‌های آمریکا را خنثی کرد.

حجت الاسلام مصلحی به جایگاه تاریخ در قرآن و دین اسلام نیز اشاره کرد و افزود: قرآن، کتاب هدایت بشریت بوده و برای بن بست‌های زمان‌های مختلف زندگی بشر راهکار ارائه می کند. در قرآن بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ آیه فقط درباره ابعاد مختلف تاریخ اشاره شده است.

وی با بیان اینکه سوره یوسف تنها یک نمونه از این آیات است، گفت: از این سوره بیش از ۱۳۰ پیام اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، نظامی و امنیتی می توان استخراج کرد.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به بیانات رهبری درباره فروپاشی نظام آمریکا در سال‌های آینده، افزود: نظام سرمایه داری آمریکا با طراحی‌هایی که برای دوشیدن کشورهای دیگر انجام می دهد برای بقای خود تلاش کرده تا همچنان بر مسند قدرت باشد. ۱۴ میلیون مقاله درباره این موضوع در آمریکا نوشته شده و به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه در اکثر این مقالات منشأ فروپاشی نظام آمریکا انقلاب اسلامی ایران بیان شده است، گفت: امروز اسلام در دنیای بشری که امام راحل شعار آن را سرداد و این انقلاب را براساس آن پایه‌ریزی کرد در حال فتح عرصه‌های مختلف در دنیای استعمار است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها