کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معاون هماهنگ‌کننده سپاه: تا ۲۲ بهمن‌ به قدرت‌های بیشتری مجهز می شویم


کد خبر : ۵۴۹۱۷دوشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴:۳۲۳۹۳ بازدید

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی درصدد این هستند که در جبهه اقتصادی به انقلاب اسلامی ضربه بزنند، دشمنان اعتراف دارند که ...

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی درصدد این هستند که در جبهه اقتصادی به انقلاب اسلامی ضربه بزنند، دشمنان اعتراف دارند که با جنگ و قدرت سخت نمی‌توانند در برابر نفوذ و گسترش انقلاب اسلامی پیروز شوند، پیروزی انقلاب اسلامی در جبهه اقتصادی به‌مراتب راحت‌تر از جبهه‌های نظامی است به شرطی که تمام مردم با بصیرت و آگاهی کافی در برابر اقدامات دشمنان موضع‌گیری کنند.

سردار علی فدوی با تأکید بر پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی دشمنان بیان کرد: اگر ملت ایران با عمل کردن به وعده‌های الهی در برابر هجمه‌های اقتصادی دشمنان موضع‌گیری داشته باشند بدون شک پیروز میدان شده و سالگرد پیروزی چهل‌سالگی انقلاب باقدرت هر چه بیشتری برگزار می‌شود.تا ۲۲ بهمن‌ماه امسال که چهل‌سالگی انقلاب اسلامی کامل می‌شود، انقلاب اسلامی به قدرت‌ها و قوت‌های بیشتری مجهز خواهد شد.

سردار فدوی با بیان سخنی از وزیر دفاع ایالات‌متحده آمریکا خاطرنشان کرد: به گفته وزیر دفاع آمریکا در طول چهل سال گذشته انقلاب اسلامی همواره قدرتمندتر و آمریکا ضعیف‌تر شده است، قدرت روزافزون انقلاب اسلامی از مصادیق وعده‌های الهی بوده که هیچ قدرتی را امکان رویارویی با آن نیست.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها