کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احتمال بهره‌گیری گلکسی نوت 10 از نمایشگر 6.6 اینچی 4K


کد خبر : ۵۴۹۰۶دوشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۴:۵۷۱۳۴۰ بازدید

وقتی که در سال 2009 شرکت HTC گوشی 4.3 اینجی HD2 را معرفی کرد، بسیاری از کارشناسان اعتقاد داشتند که نمایشگر گوشی‌ها از این حد بزرگ‌تر نخواهد شد.
احتمال بهره‌گیری گلکسی نوت 10 از نمایشگر 6.6 اینچی 4Kاحتمال بهره‌گیری گلکسی نوت 10 از نمایشگر 6.6 اینچی 4K

وقتی که در سال 2009 شرکت HTC گوشی 4.3 اینجی HD2 را معرفی کرد، بسیاری از کارشناسان اعتقاد داشتند که نمایشگر گوشی‌ها از این حد بزرگ‌تر نخواهد شد. اما فقط چند سال بعد، اولین نسل گلکسی نوت معرفی شد و با پشت سر گذاشتن سد ۵ اینچ، از نمایشگر ۵.۳ اینچی بهره می‌برد. و حالا، گلکسی نوت ۹ با نمایشگر ۶.۴ اینچی روانه‌ی بازار شده و بزرگ‌ترین آیفون یعنی آیفون XS مکس هم مجهز به صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی است. طبق جدیدترین گزارش‌های رسانه‌های کره‌ای، به نظر می‌رسد سال آینده باید انتظار عرضه‌ی نمایشگر بزرگ‌تری را هم داشته باشیم.

بر اساس این گزارش‌ها، گفته می‌شود گلکسی نوت ۱۰ همراه با نمایشگر ۶.۶ اینچی ۴K روانه‌ی بازار خواهد شد. در حال حاضر، اسم رمز این گوشی «داوینچی» است و مدل مربوط به بازار آمریکا هم از تراشه قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۱۵۰ بهره می‌برد. یکی از مدل‌های این گوشی از اینترنت ۵G پشتیبانی خواهد کرد و انتظار بهره‌گیری از دوربین سه‌گانه را هم باید داشته باشیم. به‌نظر می‌رسد به جای عرضه این گوشی در سه‌ماهه سوم سال آینده، در اواسط سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه این گوشی خواهیم بود.

اگرچه نمایشگر ۶.۶۶ اینچی به‌نظر بسیار بزرگ می‌آید، ولی سامسونگ نمایشگر بزرگ‌تری را هم در دست ساخت دارد و آن چیزی نیست جز نمایشگر تاشو موجود در گوشی گلکسی F. سامسونگ می‌گوید اندازه نمایشگر باز شده این گوشی به ۷.۳ اینچ می‌رسد./ دیجی مگ



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها