کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ریزش سنگین شاخص بورس تهران امروز یکشنبه


کد خبر : ۵۴۸۸۳یکشنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳:۴۷۳۵۰۴ بازدید

شاخص بورس با افت 5261 واحدی امروز به کانال 173،557 واحد سقوط کرد. نماد‌های معدنی و فولادی و پالایشی‌ها بیشترین نقش را بر سقوط شاخص بورس ...
ریزش سنگین شاخص بورس تهران امروز یکشنبهریزش سنگین شاخص بورس تهران امروز یکشنبه

شاخص بورس با افت 5261 واحدی امروز به کانال 173،557 واحد سقوط کرد. نماد‌های معدنی و فولادی و پالایشی‌ها بیشترین نقش را بر سقوط شاخص بورس داشتند و رشد‌های قیمتی نماد آپ نیز نتوانست از شدت سقوط شاخص بورس بکاهد.

ر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۵۲۶۱.۲۲ واحد کاهش به ۱۷۳ هزار و ۵۵۸ واحد و ارزش روز بازار به ۶۵۹ هزار میلیارد تومان رسید. 

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۱۵۳۲.۲۶ واحد کاهش به ۵۰ هزار و ۵۴۶ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۵۵۳.۸۹ واحد کاهش به ۲۷ هزار و ۷۵۲ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۳۹۰.۶۷ واحد افت به ۱۹ هزار و ۵۷۳ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۵۸۹۲.۶۹ واحد افت به ۱۸۴ هزار و ۹۹۴ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۴۳۵۰.۰۹ واحد افت به ۱۲۸ هزار و ۵۰۵ واحد و شاخص بازار دوم با ۸۱۸۳.۵۷ واحد کاهش به رقم ۳۴۲ هزار و ۶۲۰ واحد رسید.

نماد فولاد، وامید، فارس، کگل، شبندر، تاپیکو، ومعادن بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد آپ بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس گذاشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۳۱.۵۸ واحد افت به رقم ۱۸۸۰.۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۰۴ هزار و ۱۶۷ واحد برگ سهم در قالب ۸۲۴ میلیون و ۳۵۹ هزار برگ به ارزش ۴۵۱ میلیارد تومان داد و ستد کردند./ جوان آنلاین



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها