کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نخستين پژو 301 ایران خودرو از خط توليد گذشت


کد خبر : ۵۴۸۴۳شنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱:۵۰۱۸۰۶۲ بازدید

نخستين خودرو پژو 301، محصول جديد ايكاپ با همكاري شرکت ساپكو و سازندگان و با بيش از 60 درصد داخلي سازي، توليد شده كه اين امر ...
نخستين پژو 301 ایران خودرو از خط توليد گذشت نخستين پژو 301 ایران خودرو از خط توليد گذشت

ایران خودرو در گزارشی نوشت: نخستين خودرو پژو 301، محصول جديد ايكاپ با همكاري شرکت ساپكو و سازندگان و با بيش از 60 درصد داخلي سازي، توليد شده كه اين امر افتخاري براي صنعت و اقتصاد كشور است.

محمدرضا معتمد مدير عامل شركت ايكاپ با بيان اين مطلب گفت: اين ميزان ساخت داخلي سازي محصول بالاتر از الزامات تعيين شده از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وي با اشاره به اين که سازندگان داخلي در حال حاضر تولید آزمایشی قطعات را آغاز کرده اند، افزود : امیدواریم طبق برنامه بتوانیم مجوزهای قانونی خود را تا پیش از پایان امسال دریافت کرده و تولید انبوه خودرو 301 را تا قبل از شهریور ماه سال آینده آغاز کنیم.

معتمدتاكيد كرد: شرکت ایکاپ در حال انجام تعهدات خود درقبال مشتريان ثبت نامي خودروهای 2008 است و وضعیت خدمات پس از فروش اين  خودرو  بسيار خوب ارزيابي مي شود.

وي خاطر نشان ساخت: هم اکنون 64 نمایندگی گرید یک در ایساکو در حال ارائه خدمات کامل  و 40 نمایندگی گرید دو نیز در حال انجام خدمات فوری هستند که بتدریج تعداد آنها افزایش خواهد یافت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها