کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شکست بازار آهن‌آلات ساختمانی


کد خبر : ۵۴۸۳۶شنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳:۲۲۳۲۰۶ بازدید

در آخرین روزهای هفته گذشته شاهد روند کاهشی قیمت در بازار آهن‌آلات بوده‌ایم که همین امر نشان دهنده ورود بازار به فاز جدیدی از قیمت ...

آهن‌پرایس- در آخرین روزهای هفته گذشته شاهد روند کاهشی قیمت در بازار آهن‌آلات بوده‌ایم که همین امر نشان دهنده ورود بازار به فاز جدیدی از قیمت‌ها می باشد. با توجه به گزارشات منتشر شده در اخبار بازار آهن طی هفته های اخیر، از جمله مهم ترین دلایل نوسانات بازار اهن در روز های اخیر ضعف تقاضا می باشد که به احتمال قوی در آینده نیز این سیگنال می تواند تاثیر شایانی بر بازار داخلی گذارد.

اتفاقاتی اعم از کم توجهی به معاملات بورس کالا، اینده مبهم وضعیت قیمت آهن الات، عدم شفافیت نرخ ها در اینده، ترس از امتداد کاهش نرخ های جهانی و همچنین کاهش نرخ دلار که در روز های پایانی هفته گذشته رخداد، همگی موجب شد تا عوامل تاثیر گذار بر روند بازار دیگر مبهم نبوده و بلعکس یک شفافیت نگران کننده ای از کاهش قیمت ها در حال رونمایی می باشد. اگرچه انتظار می رود این روند کاهش قیمت ها برای مصرف کننده نهایی از جذابیت بالایی برخوردار باشد که در نهایت موجب افزایش تقاضا در بازار خواهد شد. البته با توجه به کاهش پروژه های ساختمانی و صنعتی و همچنین کاهش نرخ های جهانی می توان به این جذابیت ها خیلی خوش بین بود.

خبر های بازار آهن حاکی از کاهش قیمت محصولات فولادی در اولین روز از هفته جاری می باشد. قیمت میلگرد آجدار بطور میانگین ۱۵۰ تومان کاهش یافت. همچنین شاهد کاهش قیمت های قوطی پروفیل در بازار هستیم. قیمت قوطی اهن ضخامت ۲,۵ میلیمتر بطور متوسط ۱۰۰ تومان افت داشته است. در حال حاضر قیمت پروفیل ۲.۵ میل جهان پروفیل ۶۲۵۰ می باشد. هنوز نرخ دیگر محصولات فولادی در این بازار کاهشی اعلام نشده است اما با توجه به وضعیت بازار آهن پیش بینی می شود قیمت دیگر محصولات تا پایان امروز کاهشی اعلام گردد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها