کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد خودروی پارس تندر با گاردریل در بزرگراه آزادگان + تصاویر


کد خبر : ۵۴۶۶۹سه شنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹:۴۲۶۴۷ بازدید

ساعت 9 صبح امروز در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با گاردریل ...

ساعت 9 صبح امروز در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با گاردریل، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 129 را به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، بلوار مهتدی، جنب بوستان مادر اعزام نمود. 

به گفته علی فولادی رئیس ایستگاه 129 که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی سواری به دلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و لغزندگی معابر به شدت با گاردریل حاشیه خیابان برخورد کرده و بر اثر این حادثه قسمتی از گاردریل به داخل خودرو وارد شده بود.

وی افزود:خوشبختانه در این حادثه به راننده 35 ساله این خودرو آسیبی وارد نشده بود و پیش از رسیدن آتش نشانان، صحیح و سالم از خودرو خارج شده بود.

فولادی خاطرنشان کرد: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق این خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند و با خارج کردن گاردریل از داخل خودرو به وسیله جرثقیل حاضر در محل، خودرو را به محل امن منتقل کردند.

این مقام مسئول ابراز داشت: آتش نشانان با ارائه تذکرات ایمنی به مالک خودرو و سپردن محل به عوامل راهور، به ماموریت خود پایان دادند.

83qzoicj4md5ih7wqxyu.jpg

8u2j3wqz8ulbwcw81nyy.jpg

6kz0pxvi4xwihl6y0moz.jpg

urmyynlfprw4kmins7.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها