کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مسئولان آمریکایی فروپاشی اقتصاد ایران را نزدیک می‌دانند ..!


کد خبر : ۵۴۵۹۶یکشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱:۴۶۲۰۸۱ بازدید

مسئولان بلند پایه در دولت دونالد ترامپ ادعا دارند که ایران در برابر تحریم‌های سخت اقتصادی تحمیل شده از سوی آمریکا تاب نخواهد آورد و ...
مسئولان آمریکایی فروپاشی اقتصاد ایران را نزدیک می‌دانند ..!مسئولان آمریکایی فروپاشی اقتصاد ایران را نزدیک می‌دانند ..!

یورونیوز در گزارشی نوشت: مسئولان بلند پایه در دولت دونالد ترامپ ادعا دارند که ایران در برابر تحریم‌های سخت اقتصادی تحمیل شده از سوی آمریکا تاب نخواهد آورد و به سقوط خود نزدیک‌ خواهد شد.

این موضوع را پایگاه خبری شبکه ان‌بی‌سی نیوز امریکا از قول چند مقام پیشین دولت آمریکا و چند دیپلمات غیر آمریکایی نوشته است. شبکه ان‌بی‌سی روز شنبه ۱۹ آبان همچنین نوشت که شخص دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا نیز تردید دارد که ایران بتواند یارای مقاومت در برابر تحریم‌های تازه را داشته باشد و به زانو درنیاید.

ترامپ در ماه اوت گذشته در مصاحبه‌ای با شبکه بلومبرگ گفته بود: «زمانی که من به اینجا (کاخ سفید) رسیدم، مسئله این بود که ایران چه زمانی تمام خاورمیانه را می‌گیرد، اما حالا کار ایران به مبارزه برای بقا کشیده. در فاصله یک سال و نیم وضعیت بسیار متفاوت شده است.»

با این همه متحدان اروپایی آمریکا و کارشناسان امنیتی با این نظر موافق نیستند و این امید آمریکایی‌ها را یک آرزو می‌دانند. ان‌بی‌سی از قول برخی دیپلمات‌ها می‌نویسد دولت‌های اروپایی با آن که به تمام مشکلات سیاسی و اقتصادی حال حاضر ایران واقفند، اما بر این باورند که انقلاب اسلامی ریشه‌دار است و براندازی آن مشکلات بدتری را به دنبال خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها