کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ترامپ: تحریم نفتی علیه ایران تدریجی خواهد بود


کد خبر : ۵۴۵۲۲سه شنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲:۱۶۳۲۰۳ بازدید

همزمان با اعلام آغاز بازگشت تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران در روز دوشنبه 14 آبان، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که به خاطر نگرانی از ...
ترامپ: تحریم نفتی علیه ایران تدریجی خواهد بودترامپ: تحریم نفتی علیه ایران تدریجی خواهد بود

همزمان با اعلام آغاز بازگشت تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران در روز دوشنبه 14 آبان، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که به خاطر نگرانی از ایجاد شوک در بازارهای انرژی، تحریم‌های نفتی علیه ایران به صورت تدریجی اعمال خواهند شد.

دونالد ترامپ که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، با اشاره به نگرانی در مورد افزایش ناگهانی قیمت نفت گفت: «ما سخت‌ترین نظام تحریمی را علیه ایران اعمال کرده‌ایم اما در مورد تحریم‌های نفتی قصد داریم که آهسته و تدریجی عمل کنیم. ما نمی‌خواهیم قیمت نفت ناگهان در دنیا افزایش یابد.»

مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده در نشستی مطبوعاتی با اشاره به جزئیات بازگشت تحریم‌ها علیه ایران اعلام کرد که به خاطر همراهی در کاهش خرید نفت و گاز، هشت کشور از جمله چین، هند، ژاپن، یونان، ایتالیا، کره جنوبی، تایوان و ترکیه برای ادامه خرید نفت از ایران از تحریم معاف خواهند شد.

آقای ترامپ در مورد این معافیت‌ها گفت: «تحریم تدریجی نفت هیچ ارتباطی به ایران ندارد. من می‌توانستم صادرات نفت ایران را به صورت ناگهانی به صفر برسانم اما این عمل منجر به شوکی در بازار می‌شد. من نمی‌خواهم قیمت‌ها ناگهان افزایش یابد.»



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها