کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازار آهن بدور از حال و هوای تحریم


کد خبر : ۵۴۴۹۱دوشنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸:۳۰۱۷۹۸ بازدید

پس از گذشت شروع تحریم های نفتی ایران توسط امریکا، امروز شاهد ثبات قیمت روز آهن آلات در بازار کشور هستیم.
بازار آهن بدور از حال و هوای تحریمبازار آهن بدور از حال و هوای تحریم

آهن‌پرایس- تا کنون پیش بینی وضعیت بازار اهن پس از تحریم های نفتی بگونه ای بود که اکثر کارشناسان خبر از افزایش قیمت ها در این بازار می دادند اما در حال حاضر شاهد روند معکوسی از این پیش بینی ها در بازار هستیم. از هفته گذشته فعالان در این عرصه در هر گفتگویی از افزایش قیمت آهن آلات پس از دور دوم تحریم ها صحبت می کردند و اکثر آن ها بر این روند اتفاق نظر داشتند، تنها عده ای کمی از آن ها عقیده داشتند که پس از دور دوم تحریم ها قیمت اهن الات تغییر چندانی نخواهد داشت. دسته دوم کارشناسان بر این عقیده بودند که در دور اول تحریم افزایش قیمت ها رخ داده است و در دور دوم دیگر چیزی باقی نمانده است برای تغییر و روند بازار به همین روال پیش خواهد رفت. اما گروه اول که خبر از افزایش قیمت ها می دادند اعتقاد دارند که تحریم های نفتی چیزی فراتر از تحریم های اولیه است و اصلا قابل مقایسه نمی باشد.

اگرچه هنوز پس از گذشت دو روز از اعمال تحریم ها نمی توان خبر از وضعیت بازار داد، اما در حال حاضر بازار آهن آلات هنوز تغییر چندانی نداشته است و چه بسا این روند تا پایان هفته ادامه پیدا کند. البته هفته آینده را می توان تعیین کننده روند بازار دانست، زیرا هفته ای تمام کاری و بدون تعطیلات می باشد.

خبر های بازار اهن حاکی از کاهش قیمت اهن الات در دوم روز از تحریم ها می باشد. قیمت میلگرد اجدار سایز ۱۴ از سوی دو کارخانه آناهیتا گیلان و شاهرود کاهش یافت. دیگر کارخانه ها قیمت های خود را ثابت اعلام کردند و به بازار جو روانی وارد نکرده اند. دو کارخانه فوق پس از ۵۰ تومان کاهش قیمت هایشان به ترتیب قیمت میلگرد سایز ۱۴ خود را ۴۷۰۰ و ۴۳۵۰ تومان اعلام نمودند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها