کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عضو جدید خانواده سری هشت BMW


کد خبر : ۵۴۴۸۲دوشنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰:۰۳۱۷۳۲ بازدید

BMW مدل جدیدی از سری هشت را معرفی کرد. سری هشت کانورتبل دومین مدل از سری محصولات اسپرت گران‌قیمت کارخانه آلمانی است که پس از ...
عضو جدید خانواده سری هشت BMWعضو جدید خانواده سری هشت BMW

BMW مدل جدیدی از سری هشت را معرفی کرد. سری هشت کانورتبل دومین مدل از سری محصولات اسپرت گران‌قیمت کارخانه آلمانی است که پس از مدل کوپه، از بهار آینده با قیمت پایه ۱۲۰ هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد.

ب‌ام‌و، مدل کوپه سری هشت را تابستان امسال معرفی کرد. کارخانه آلمانی در چند سال گذشته با عرضه ماشین‌های کوچک‌تر مانند سری ۱ و ۲ به بازار خودروهای ارزان‌تر وارد شده اما نمی‌خواهد این کار بر وجهه‌ شرکت به عنوان یک خودروساز لوکس لطمه بزند.

ساخت سری هشت به عنوان لوکس‌ترین، اسپرت‌ترین و گران‌ترین ماشین شرکت به حفظ اعتبار ب‌ام‌و کمک می‌کند.

ب‌ام‌و برای متمایز کردن سری هشت آن را طوری ساخته که از ماشین‌های لوکس هم‌تراز خود نظیر مرسدس-بنز کلاس S اسپرت‌تر و از ماشین‌های کاملا اسپرت نظیر پورشه ۹۱۱، راحت‌تر باشد.

سقف ماشین را می‌توان تا سرعت حداکثر پنجاه کیلومتر در ساعت و در پانزده ثانیه باز و بسته کرد. با اینکه برای کاهش وزن از سقف پارچه‌ای استفاده شده، وزن ماشین ۱۲۵ کیلوگرم سنگین‌تر از مدل کوپه است. با این حال مهندسان ب‌ام‌و می‌گویند این افزایش وزن بر کیفیت سواری ماشین تاثیری نداشته است.

06degnfy48z1k40ovjlm.jpg

سری هشت بدون سقف با موتور هشت سیلندر ۵۳۰ اسب بخاری بنزینی و شش سیلندر ۳۲۰ اسب بخاری دیزل ساخته می‌شود. شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت ماشین با موتور هشت سیلندر ۳.۹ ثانیه و با موتور شش سیلندر ۵.۲ ثانیه است. حداکثر سرعت هر دو مدل به صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر محدود شده است.

از جمله فن‌آوری‌های جدیدی که در ماشین ارائه شده سیستم نیمه خودرانی است که می‌تواند ماشین را تا سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت هدایت کند. همچنین جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک ماشین به راه‌یاب ماهواره‌ای وصل شده و به این ترتیب ماشین با رصد جاده مناسب‌ترین دنده را انتخاب می‌کند. ب‌ام‌و سری هشت را می‌توان با سیستم دید در شب هم سفارش داد.

پس از عرضه مدل‌های کوپه و بدون سقف سری هشت، سومین مدل از این سری یک مدل چهار در کوپه خواهد بود که پیش‌بینی می‌شود سال آینده به بازار عرضه شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها