کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تکذیب ورود روسیه به بازار فروش نفت ایران


کد خبر : ۵۴۴۰۰پنجشنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵:۵۳۱۵۴۷ بازدید

با نزدیک‌شدن به آغاز دور جدید تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران، برخی خبرگزاری‌های خارجی و داخلی از جمله رویترز از دست یاری روسیه برای فروش ...

با نزدیک‌شدن به آغاز دور جدید تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران، برخی خبرگزاری‌های خارجی و داخلی از جمله رویترز از دست یاری روسیه برای فروش نفت ایران در دوره تحریم‌ها خبر داده‌اند؛ خبری که روز گذشته تکذیب شد.

وزیر نفت گفت: حرف‌هایی که رویترز و بعضی خبرگزاری‌ها درباره ورود روسیه به بحث فروش نفت ایران مطرح کردند را تکذیب می‌کنم. به گزارش ایلنا، بیژن نامدار زنگنه ظهر دیروز در پایان جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که آیا تایید می‌کنید که پتروشیمی‌ها برای آوردن ارزشان همکاری نمی‌کنند، اظهار کرد: همکاری می‌کنند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

همان قراری که داشتند که مقداری ارز در هفته بدهند همان را می‌دهند، اما عدد نمی‌گویم. او درباره فروش نفت در بورس اظهار کرد: همان‌طور که گفته شد ۲۸۰ هزار بشکه فروش رفت. مابقی هم دوباره برای فروش عرضه می‌شود. زنگنه سوالات خبرنگاران درباره وضعیت نفت ایران پس از تحریم‌ها را بی‌پاسخ گذاشت و اشاره کرد که در این باره هیچ‌گونه صحبتی انجام نمی‌دهد. گفتنی است که از 13 آبان تحریم‌های آمریکا علیه ایران آغاز می‌شود که در رأس آنها صنعت نفت ایران قرار دارد.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها