کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نفت فروختيم، سيب و موز خريديم


کد خبر : ۵۴۳۹شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸:۰۰۲۸۵۷ بازدید

رئیس شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در یک برنامه تلویزیونی گفت: متاسفانه با پول حاصل از فروش نفت ایران به جای این که در زیرساختها هزینه کنیم آن را فروخته ایم و خربزه، سیب، موز و... خریده ایم.

رئیس شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در یک برنامه تلویزیونی گفت: متاسفانه با پول حاصل از فروش نفت ایران به جای این که در زیرساختها هزینه کنیم آن را فروخته ایم و خربزه، سیب، موز و... خریده ایم. ما باید ظرفیتهای مناطق آزاد را در بحث گردشگری بالا ببریم تا مردم همان طور که در مازندران ویلا برای تفریحشان می‌خرند در جایی مانند آبادان و اروند نیز ویلا خریداری کنند.

اکبر ترکان روز 29 خردادماه در برنامه ثریا که از شبکه یک سیما پخش شد درباره ویلاسازی مردم در مناطق آزاد صحبت کرد و گفت: باید مناطق آزاد به سمتی بروند که مردم در جایی مانند ارس و اروند ویلا بخرند نه آن که اقدام به خرید ویلا در آنتالیا کنند. کسانی که خانه دومی در جایی مانند مازندران می‌خرند به این علت نیست که منتظر گران شدن آن بمانند بلکه خرید این ویلاها برای پر کردن اوقات فراغتشان است و می‌خواهند مردم این ویلاها را در آبادان هم بخرند. وی افزود: یکی از کارکردهای مناطق آزاد گردشگری است. حاضر نیستم از این ظرفیتها چشم بپوشم باید به این ظرفیت ها بیشتر پرداخته شود.

کاش دولت سازندگی کارش را ادامه داده بود و توسط اشخاص دیگر نادیده گرفته نمی شد. ترکان همچنین درباره این که انتقادات به دولت های نهم و دهم به علت جابجایی مدیران نیز وجود داشت و اکنون در منطقه ای مانند قشم با تغییر مداوم مدیریت ها روبرو هستیم، گفت: تغییر مدیرعامل منطقه آزاد قشم دخالتی در تغییر سیاست ها ندارد. پیش از این یکی از اعضای هیات مدیره، مدیرعامل شده بود اکنون یکی دیگر از آنها این سمت را قبول کرده است. این یک موضوع کاملاً داخلی است و سیاستها تغییری نمی کند. ما سعی کردیم که در هر منطقه یکی از شخصیت های ملی در کنار مسئولان استانی حضور داشته باشند. به عنوان مثال در چابهار سه نفر از اعضای هیات مدیره اهل بلوچستان هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها