کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازار نامتعادل آهن‌آلات ساختمانی


کد خبر : ۵۴۳۵۹دوشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴:۳۵۲۹۵۳ بازدید

طی دو روز گذشته بازار آهن در انتظار عرضه تولیدکنندگان فولادی در بورس کالا بود. از این رو شرایط نا متعادل بازار موجب شد تا روند ...
بازار نامتعادل آهن‌آلات ساختمانیبازار نامتعادل آهن‌آلات ساختمانی

آهن‌پرایس- طی دو روز گذشته بازار آهن در انتظار عرضه تولیدکنندگان فولادی در بورس کالا بود. از این رو شرایط نا متعادل بازار موجب شد تا روند قیمت‌گذاری تولیدکنندگان با مشکل مواجه شود.

به علت نوسانات دلار و عدم عرضه شماری از تولیدکنندگان در بورس کالا، امروز شاهد بسته بودن فروش تعدادی از کارخانه ها بودیم.

از سوی دیگر قیمت های اعلام شده طی روز جاری از سوی کارخانه ها نیز با نوسان همراه بوده، به همین دلیل نمیتوان بطور دقیق روند بازار را ارزیابی کرد. اگرچه قیمت های اعلامی برخی از کارخانه ها طبق روزهای گذشته ثابت اعلام شد اما شماری از کارخانه های تولیدکننده میلگرد نیز اقدام به افزایش قیمت کردند از جمله کارخانه سیادن ابهر و حسن رود که نسبت به اعلامی روز گذشته قیمت های محصولات خود را افزایش دادند. قیمت میلگرد آجدار سایز ۱۰ استاندارد A۲ ابهر با کیلویی ۱۰۰ تومان افزایش، ۴۶۱۰ و میلگرد سایز ۱۴ این کارخانه نیز با کیلویی ۲۰ تومان افزایش ۴۲۸۰ تومان اعلام گردید.

کارخانه حسن رود نیز قیمت تمام میلگردهای تولیدی خود را با ۵۰ تومان افزایش اعلام کرد، از این رو میلگرد سایز ۱۴ حسن رود کیلویی ۴۳۰۰ تومان اعلام گردید. میلگرد کارخانه فایکو نیز به همین روند پیش رفت و با ۶۰ تومان افزایش اعلام گردید. از این رو میلگرد سایز ۱۴ فایکو ۴۳۰۰ تومان اعلام گردید.

 قیمت ورق های گالوانیزه و روغنی نیز به دلیل عدم عرضه مناسب در بورس کالا، امروز بطور کامل اعلام نشد و برخی از کارخانه ها از جمله کارخانه گالوانیزه کاشان فروش خود را بست. قیمت مقاطع دیگر نیز همین مسیر را طی کرد و نوسانات قیمتی در بازار کاملا مشهود بود. از سوی دیگر با توجه به تعطیلی روز آینده، بسیاری از تأمین کننده ها و کارخانه ها به دلیل مشکلات بارگیری ترجیح دادند فروش نداشته باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها