کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قایق‌های ایرانی به کشتی حامل فرمانده آمریکایی نزدیک شدند


کد خبر : ۵۴۲۸۷شنبه، ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴:۳۷۴۴۱ بازدید

خبرگزاری آسوشتدپرس از رویارویی قایق‌های ایرانی با کشتی آمریکایی به عنوان «استقبال» یاد کرده و نوشت: «فرمانده ارشد آمریکا در خاورمیانه ...

خبرگزاری آسوشتدپرس از رویارویی قایق‌های ایرانی با کشتی آمریکایی به عنوان «استقبال» یاد کرده و نوشت: «فرمانده ارشد آمریکا در خاورمیانه به محض ورود به یو‌اس‌اس‌ اسکس در خاورمیانه با استقبال ایران مواجه شد.»

رسانه آمریکایی در توضیح نوشته مدت کوتاهی بعد از سوار شدن ژنرال «جوزف ووتل»، فرمانده نیروهای آمریکایی در خارومیانه بر کشتی آبی-خاکی یو‌اس‌اس اسکس، یک قایق تندروی ایرانی با سرعت از جلوی آن رد شده و قایق دیگر از کنار به آن نزدیک شده است.

آسوشیتدپرس ادعا کرده این قایق‌های کوچک که مسلح بوده‌اند به فاصله ۳۰۰ یاردی اسکس رسیده‌ و با پیام رادیویی دلیل پرواز یک هواپیمای آمریکایی از روی عرشه ناو را جویا شده‌اند.

رسانه آمریکایی نوشته یکی از جنگنده‌های پنهان‌کار اف-۳۵ تفنگداران دریایی آمریکا برای استقبال از جوزوف ووتل از روی عرشه ناو برخاسته و بعد از چرخیدن بالای عرشه به صورت عمودی فرود آمده است.

«ووتل» به مزاح به خدمه کشتی گفته است: «واقعاً ممنونم که ترتیب حضور ایرانی‌ها در اینجا را دادید.» وی مدت کوتاهی بعد در جمع خبرنگارانی که در حال سفر با او هستند گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال رصد کردن اقدامات آمریکا در منطقه و جمع‌آوری اطلاعات در این مورد است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها