کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای نفت در بازارهای جهانی


کد خبر : ۵۴۲۶۹جمعه، ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶:۱۶۲۸۲ بازدید

در حالی که نگرانی ها از کند شدن رشد اقتصاد جهانی موجب کاهش شاخص ها در بازارهای بورس در هفته جاری شده است و پس از آنکه نماینده ...

در حالی که نگرانی ها از کند شدن رشد اقتصاد جهانی موجب کاهش شاخص ها در بازارهای بورس در هفته جاری شده است و پس از آنکه نماینده عربستان در اوپک اعلام کرد که بازار نفت ممکن است به سمت مازاد عرضه در حرکت باشد، قیمت نفت امروز شاهد کاهش بود.

قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 45 سنت، معادل 0.6 درصد کاهش به 76 دلار و 44 سنت رسید. قیمت شاخص نفتی برنت در مسیر کاهش هفتگی 2.4 درصدی قرار دارد.

قیمت نفت خام آمریکا نیز امروز با 56 سنت، معادل 0.8 درصد افت به 66 دلار و 77 سنت رسید و در مسیر کاهش هفتگی 3.4 درصدی قرار گرفته است.

نماینده عربستان در اوپک دیروز اعلام کرد، بازار ممکن است در سه ماهه پایانی سال با مازاد عرضه مواجه شود.

ادیب الاعما افزود: «شواهد به دست آمده از افزایش ذخایر نفتی در طی چند هفته گذشته حاکی از آن است که بازار در سه ماهه پایانی سال ممکن است به یک وضعیت مازاد عرضه تغییر جهت دهد.»

خالد الفالح، وزیر انرژی عربستان گفته، پس از افزایش عرضه در طی ماه های اخیر، ممکن است نیاز به مداخله در بازار جهت کاهش میزان ذخایر باشد.

افت شاخص ها در بازارهای جهانی موجب شده تا قیمت نفت در هفته جاری افت کند و بورس وال استریت بیشترین افت یک روزه از سال 2011 را به ثبت برساند.

مجموعه ای از نگرانی ها از جمله از جنگ تجاری میان آمریکا و چین، وضعیت آشفته ارزهای بازارهای نوظهور، افزایش هزینه استقراض و بالا رفتن سوددهی اوراق قرضه و نگرانی ها از اقتصاد ایتالیا موجب بروز آشفتگی در بازارهای مالی شده است./ تسنیم



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها