کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پدر فیلترینگ ایران تغییر کرد/ خرم‌آبادی رفت، جاویدنیا آمد


کد خبر : ۵۴۱۷۵شنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹:۱۳۱۰۶۵ بازدید

صبح امروز مراسم معارفه معاون جدید امور فضای مجازی دادستان کشور برگزار شد و عبدالصمد خرم‌آبادی که او را بیشتر به خاطر مصاحبه‌ها و ...

صبح امروز مراسم معارفه معاون جدید امور فضای مجازی دادستان کشور برگزار شد و عبدالصمد خرم‌آبادی که او را بیشتر به خاطر مصاحبه‌ها و خبرهای آتشینش درباره فیلتر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف می‌شناسیم جای خود را به معاون سابق دادستان مشهد در امور فضای مجازی داد.

گفته می‌شود دکتر جواد جاویدنیا معاون سابق دادستان مشهد در امور فضای مجازی از امروز سکان هدایت معاونت امور فضای مجازی دادستان کل کشور را برعهده دارد.

دادستان کل کشور در مراسم معارفه قاضی جاویدنیا به طور شفاف اعلام کرده سیاست‌های دادستانی در این حوزه تغییر نمی‌کند با این حال اینکه جاویدنیا چه اخلاق و خصوصیاتی دارد باید به ذکر دو نکته اشاره کرد؛ اول اینکه او یک بار به یک سایت معروف فروش اشیا دست دوم هشدار داد ظرف مدت ۷۲ساعت آگهی‌های هنجارشکن خود را حذف کند. درباره او روایت دیگری هم وجود دارد، اینکه عقیده دارد نباید یک سایت را به خاطر نظرات کاربران فیلتر کرد مگر آنکه مدیران سایت با دستگاه قضا همکاری نکرده و بلافاصله پس از محرز شدن مجرمانه بودن نظر، آن را حذف نکنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها