کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جهانی طلا پس از نشست فدرال رزرو افزایش یافت


کد خبر : ۵۴۰۷پنجشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹:۰۵۲۸۹۵ بازدید

قیمت جهانی طلا امروز پنج شنبه در حالی افزایش یافت که فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست دو روزه خود پیش بینی نسبت به رشد اقتصادی این کشور را کاهش داده و این مساله موجب نگرانی سرمایه گذاران بین المللی شده است.

 قیمت جهانی طلا در حالی امروز بار دیگر با افزایش روبرو شده که قیمت فلزات گروه پلاتین نیز در پی ادامه اعتصاب کارگری در آفریقای جنوبی همچنان افزایش یافته است.بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا که روز گذشته با رشد 0.5 درصدی روبرو شده بود امروز نیز با افزایش نسبی مواجه شده و به بیش از 1281 دلار رسیده است.

فدرال رزرو آمریکا پیش بینی کرده است که رشد اقتصادی این کشور امسال به کمتر از 2.1 تا 2.3 درصد خواهد رسید. این رقم در گزارش قبلی فدرال رزرو بیش از 2.9 درصد اعلام شده بود.البته فدرال رزرو پیش بینی کرده است که روند افزایش نرخ بهره از سال آینده آغاز خواهد شد. شورای جهانی طلا نیز طرح تازه ای را برای اصلاح سیستم تعیین قیمت طلا در بازارهای بین المللی ارائه کرده است.

تسهیل قوانین مربوط به واردات و صادرات طلا در هند نیز می تواند طی ماه های آینده تاثیر زیادی بر روند تحولات قیمت طلا داشته باشد. ارزش دلار آمریکا نیز امروز پنج شنبه در برابر سبدی از ارزهای معتبر بین المللی کاهش یافت و به پایین ترین سطح خود در دو هفته اخیر رسیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها