کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جریمه 26 میلیونی برای احتکار و گران فروشی پوشک!


کد خبر : ۵۴۰۳۷سه شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶:۳۷۵۷۴ بازدید

رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات در برنامه تیتر امشب شبکه خبر در خصوص افزایش مجدد قیمت لبنیات با وجود مجوز افزایش ...

رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات در برنامه تیتر امشب شبکه خبر در خصوص افزایش مجدد قیمت لبنیات با وجود مجوز افزایش ۳۲ درصدی ماه گذشته، گفت:در گزارشاتی که ما داشتیم متاسفانه این افزایش قیمت در سطح عرضه اتفاق افتاده در حالیکه هیچ گونه مجوز افزایش قیمت مجدد بعد از افزایش ۳۲ درصدی وجود نداشته و این امر تخلف است.

وی ادامه داد:این تخلف از سوی یکی از شرکت های لبنی صورت گرفته که چند ماه پیش هم ۳ و نیم میلیارد تومان در همین خصوص جریمه شده است.

رایگانی تصریح کرد:در این ارتباط برای ۲ شرکت معروف لبنی پرونده تشکیل شده است .مجوزی برای افزایش قیمت صادر نشده و قطعا به عنوان گران فروشی محسوب شده و حکم آن طی چند هفته آینده اعلام می شود.

رایگانی اظهار داشت:در خصوص پوشک ۵ پرونده قاچاق تشکیل شد که در مجموع ۱۰ میلیون تومان جریمه شدند و ۵۶ پرونده در زمینه گران فروشی و احتکار تشکیل شد که برای آن ۲۶ میلیون تومان حکم داده شده است این حکم برای تخلف چند میلیاردی که در این حوزه صورت گرفته به هیچ وجه بازدارنده نیست و باید قانون در مجلس اصلاح شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات خبر داد: با مختومه شدن پرونده تخلف احتکار پوشک یک شرکت ، عرضه ۲ میلیون بسته پوشک احتکار شده در استان البرز از پس فردا شروع می شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها