کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موافقت دولت با افزایش قیمت سیمان + سند


کد خبر : ۵۳۹۵چهارشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴:۰۲۶۶۹۹ بازدید

دبیر انجمن سیمان از موافقت روز گذشته دولت با افزایش قیمت سیمان خبرداد و گفت: بر این اساس، قیمت هر تن سیمان به جز پوزلانی فله ...

دبیر انجمن سیمان از موافقت روز گذشته دولت با افزایش قیمت سیمان خبرداد و گفت: بر این اساس، قیمت هر تن سیمان به جز پوزلانی فله 16 هزار تومان و قیمت هر تن سیمان پزولانی ویژه نیز 13 هزار تومان افزایش خواهد داشت، ضمن اینکه قیمت‌های جدید از 31 خردادماه اجرایی خواهد شد.

عبدالرضا شیخان از موافقت دولت با افزایش قیمت سیمان خبرداد و گفت: براساس توافقی که روز گذشته با معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است، قیمت هر تن سیمان به جز پزولانی ویژه 16 هزار تومان افزایش و هر تن سیمان پوزلانی ویژه نیز 13 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

دبیر انجمن تولیدکنندگان صنعت سیمان افزود: این قیمت ها از 31 خردادماه اجرایی خواهد شد و بر این اساس، قیمت هر تن سیمان تیپ دو به 100 هزار تومان و قیمت هر تن سیمان پوزلانی ویژه به 88 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

شیخان وضعیت تولید و صادرات سیمان را بسیار مناسب ارزیابی و تصریح کرد: تولید صنعت سیمان کشور در دو ماهه ابتدای سال جاری با راندمان 95 درصد صورت گرفته است و امیدواریم با این افزایش قیمت، روند رو به رشد تولید سیمان نیز ادامه یابد.وی اظهار داشت: تولید سیمان در دو ماهه ابتدای سال جاری معادل 8 میلیون و 740 هزار تن بوده و در عین حال، در همین مدت 3 میلیون و 470 هزار تن نیز صادرات سیمان و کلینکر صورت گرفته است.

تصویر موافقتنامه انجمن سیمان با معاونت امور معدنی وزارت صنعت :


quxcv9sctau93o48pwnv.png
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها