کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازار آهن در انتظار کاهش قیمت


کد خبر : ۵۳۹۲۵شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷:۲۳۷۹۴۷ بازدید

پس از گذشت چندین روز از تحولات بازار ارز که هیاهوی زیادی در دیگر بازارها به راه انداخته بود، فعالان بازار آهن و متقاضیان مصرفی همچنان ...
بازار آهن در انتظار کاهش قیمتبازار آهن در انتظار کاهش قیمت

آهن‌پرایس- پس از گذشت چندین روز از تحولات بازار ارز که هیاهوی زیادی در دیگر بازارها به راه انداخته بود، فعالان بازار آهن و متقاضیان مصرفی همچنان در انتظار کاهش قیمت به سر می برند. طی روزهای گذشته نوسانات موجود در بازار ارز، مصرف کنندگان را بر آن داشت که تا رسیدن وضعیت بازار آهن به ثبات از خرید دست نگه دارند.

آمارهای بدست آمده از قیمت آهنطی چند روز اخیر نشان می دهد که روند بازار طبق انتظارات پیش نرفته است و تا رسیدن به یک نظم کلی زمان بیشتری نیاز است. با شروع اولین روز از هفته جاری، اکثر کارخانه ها اقدام به قیمت گذاری محصولات خود نکردند چراکه از نظر فعالان و تولیدکنندگان این حوزه، بازار در حال حاضر وضعیت نابسامانی دارد. از این رو روند مشخصی در قیمت گذاری آهن آلات مشاهده نمی گردد. کارخانه تولیدکننده میلگرد راد همدان قیمت محصولات خود را با ۱۸۰ تومان کاهش نسبت به آخرین روز هفته گذشته اعلام کرد.دیگر کارخانه های  میلگرد سازی کاهش چندانی نداشته اند.

خبر های بازار اهن حاکی کاهش ۱۰ تا ۲۰ تومانی قیمت میلگرد دیگر کارخانه ها می باشد. کارخانه میلگرد سیادن ابهر در اولین روز از هفته جاری قیمت میلگرد سایز ۱۴ خود را ۴۶۱۰ تومان اعلام نمود. همانطور که در خبر های هفته گذشته گفته شد، با توجه به روند افزایش قیمت ها قبل از کاهش نرخ دلار، نمی توان انتظار داشت که قیمت آهن آلات به یکباره افت کرده و شاهد میلگرد ۳۵۰۰ تومانی در بازار باشیم. اما آنچه مشخص است، این است که چنانچه بازار ارز همچنان تحت کنترل قرار داشته باشد، روند دیگر بازار ها از جمله اهن کاهشی خواهد ماند و قیمت ها به مرور زمان متناسب خواهد شد.

در حال حاضر بازار اهن افت نسبی داشته که پیش بینی می شود تا پایان هفته این روند شدت بیشتری یابد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها