کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خرید 8 هزار تومانی دلار از سوی بانک، مانع کارشکنی در کاهش قیمت دلار


کد خبر : ۵۳۹۱۸شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸:۳۰۲۹۵۲۴ بازدید

نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:افول قیمت دلار باعث شده برخی صرافی ها که نقش دلال را در بازار ایفا ...

نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: افول قیمت دلار باعث شده برخی صرافی ها که نقش دلال را در بازار ایفا می کنند در روند منطقی شدن کاهش قیمت دلار کارشکنی کنند.

سید حسن حسینی شاهرودی در گفت و گو با خانه ملت، درباره نوسانات بازار ارز،گفت:همانطور که پیش بینی می شد قیمت دلار  اصطلاحا با سقوط آزاد روبرو شده هر چند که برخی ها با کارشکنی قصد دارند قیمت بالا را حفظ کنند اما در نهایت موفق نخواهند بود چرا که قیمت ارز در بازار منطقی می شود.

نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:از ابتدا هم توصیه شد که صاحبان نقدینگی به دنبال سرمایه گذاری در بخش های مولد اقتصادی بروند البته امکان دارد بخشی از تقاضا ارزی،بطور مثال خرید ارز مسافران واقعی باشد که حساب این موضوع با سوداگران ارز که معامله می کنند،جداست.


حفظ قیمت کاذب ارز دوام نخواهد داشت

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود:ممکن است در یک مقطع زمانی چند ماهه دشمنان و سوداگران ارزی بتوانند قیمت ها را بصورت کاذب بالا نگه دارند اما مردم همواره بیاد داشته باشند نهایتا بازارها از مولفه های اقتصادی پیروی می کنند.

حسینی شاهرودی در ادامه گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ادامه داد:افول قیمت دلار باعث شده برخی صرافی ها که نقش دلال را در بازار ایفا می کنند در روند منطقی شدن کاهش قیمت دلار کارشکنی کنند.


بانک ها دلار را به قیمت حدود 8 هزار تومان خریداری کنند

وی ادامه داد:بانک مرکزی و بانک ها می توانند در راستای مدیریت بازار ارز با ورود به بازار ارز، اقدام به دلار به قیمت حدود 8هزار تومان کنند تا مانع سوءاستفاده برخی صرافی ها شوند.

نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یاداور شد:در هر صورت با توجه به روند کاهشی قیمت ارز باید سایر کالاها در بازار که به بهانه افزایش نرخ دلار با گرانی روبرو شده بودند ارزان شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها