کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تازه ترین گزارش گمرک از روند واردات لاستیک به کشور


کد خبر : ۵۳۸۲۹چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸:۲۴۲۲۳۸ بازدید

گمرک ایران در تازه ترین گزارش از روند واردات لاستیک به کشور اعلام کرد : روز گذشته 5000 حلقه لاستیک از گمرک شهید رجایی بندر عباس بارگیری شد و ...
تازه ترین گزارش گمرک از روند واردات لاستیک به کشورتازه ترین گزارش گمرک از روند واردات لاستیک به کشور

گمرک ایران در تازه ترین گزارش از روند واردات لاستیک به کشور اعلام کرد : روز گذشته 5000 حلقه لاستیک از گمرک شهید رجایی بندر عباس بارگیری شد و امروز نیز ۵۰۰۰ حلقه لاستیک خودروهای سنگین ترخیص و بارگیری می شود .

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران به نقل از گمرک شهید رجایی بندر عباس ؛ با کاهش تعرفه واردات لاستیک خوودروهای سنگین از ۲۶ درصد به ۵ درصد از سوی هیات وزیران تمامی واردکنندگان لاستیک به گمرکات مراجعه و در حال ترخیص کالاهای خود هستند تا در سریع ترین زمان ممکن این کالاها در کشور توزیع شود .

بنابراین گزارش ؛ علاوه بر ۱۰۰۰۰ حلقه ، بر اساس اطلاعات سامانه جامع گمرکی که رصد اطلاعات تجارت خارجی را به لحظه فراهم کرده است ، تعداد ۲۰۰۰۰ حلقه دیگر انواع لاستیک خودروهای سنگین نیز به گمرک شهید رجایی بندر عباس اظهار شده است که در مرحله اخذ مجوز استاندارد و پرداخت حقوق ورودی است و پیش بینی می شود تا آخر این هفته بارگیری و جهت توزیع به بازار عرضه شود .

به گفته مسئولان گمرک شهید رجایی بندر عباس محموله های لاستیک سبک و سنگین که ترخیص می شوند همگی از ارز دولتی استفاده کرده اند .

این گزارش می افزاید ؛ رئیس کل گمرک ایران به گمرکات کشور اعلام کرده است تمامی تسهیلات گمرکی از جمله ترخیص نسیه و درصدی را جهت آسان سازی فرآیند ترخیص محموله های لاستیک به واردکنندگان این کالا ارائه نمایند .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها