کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کامیون داران نگران امنیت راه‌ها نباشند


کد خبر : ۵۳۷۶۸دوشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵:۳۰۳۲۸۸ بازدید

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی ضمن اشاره به مواردی چون ابراز گله‌مندی کامیون‌داران از برخی ...

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی ضمن اشاره به مواردی چون ابراز گله‌مندی کامیون‌داران از برخی مسائل حادث شده در جاده‌ها تاکید کرد: کامیون‍‌داران به هیچ عنوان نگران امنیت جاده‌ها نباشند و با آرامش و آسایش وظایف خود را انجام دهند.

محمود ثمینی با قدردانی از همکاری کامیون‌داران گفت: هرازگاهی مطالبی از سوی کامیونداران مبنی بر ایجاد مزاحمت در جاده‌ها و سنگ‌پرانی مطرح می‌شود که با پیگیری‌ها، اکنون همه جاده‌ها در امنیت کامل بوده و گزارش خاصی نیز اعلام نشده است.

وی افزود: نیروهای انتظامی امنیت لازم را برقرار کرده‌اند و اگر در مقطعی هم غفلتی روی گرفت، کامیونداران می‌توانند همکاری‌های لازم را با مجموعه نیروی انـتظامی داشته باشند و اطلاعات لازم را در اختیار این مجموعه قرار دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن برخوردهای قضایی انجام شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی حمل و نقل را جزو حیاتی‌ترین شریان‌های کشور دانست و اظهار داشت: کامیونداران تأمین‌کننده نیازهای اصلی مردم و کشور هستند و آنها تنها خواستار مطرح کردن نگرانی و دغدغه‌هایشان از جمله تأمین لوازم یدکی و لاستیک ماشین بودند که مسئولان به‌دنبال برطرف کردن و پیگیری این مشکلات هستند./ ایلنا



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها