کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

علت وقوع انفجار در اهواز مشخص شد


کد خبر : ۵۳۷۵۵دوشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳:۵۸۲۹۲۶ بازدید

فرماندار اهواز از انفجار و آتش سوزی در یک سالن بدنسازی در پایگاه قهرمانی استادیوم تختی اهواز خبر داد.

فرماندار اهواز از انفجار و آتش سوزی در یک سالن بدنسازی در پایگاه قهرمانی استادیوم تختی اهواز خبر داد.

جمال عالمی نیسی با اعلام این خبر گفت: شامگاه گذشته بر اثر تراکم گاز در یک سالن بدنسازی در ورزشگاه تختی اهواز، این سالن دچار انفجار و آتش سوزی شد. او افزود: خوشبختانه بر اثر این حادثه به هیچ شخصی آسیب وارد نشده و خسارت جانی نداشته‌ایم. فرماندار اهواز گفت: ماموران آتش نشانی بلافاصله با حضور در محل، آتش را خاموش کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز: انفجار گاز در استادیوم تختی اهواز آسیب جانی در پی نداشت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در انفجار ورزشگاه تختی اتاق آموزشی به صورت کامل تخریب شده و بخشی از دیوار سوله نیز فرو ریخته است اما خوشبختانه آسیب جانی در این حادثه نداشته‌ایم.

آتش پاد علی تراب پور در گفت و گو با اخبار ۲۳ شبکه استانی خوزستان در خصوص حادثه انفجار یک مرکز آموزش در ورزشگاه تختی اهواز، اظهار کرد: در ساعت ۲۱ و ۱۸ دقیقه از طریق سامانه امداد رسانی ۱۲۵ سازمان آتش نشانی خبر از وقوع یک انفجار در ورزشگاه تختی اهواز داده شد. او افزود: بلافاصله پس از اعلام این حادثه، عوامل ۱۲۵ وارد محل شدند. رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: محلی که دچار این حادثه شده، یک باب سوله ورزشی است که در کنار آن یک اتاق آموزشی قرار دارد و ظاهرا انفجار در این اتاق اتفاق افتاده است.

تراب پور ادامه داد: در حال حاضر علت حادثه در دست بررسی است و پس از مشخص شدن اعلام خواهد شد. او گفت: اتاق آموزشی به صورت کامل تخریب شده و بخشی از دیوار سوله نیز فرو ریخته است اما خوشبختانه آسیب جانی در این حادثه نداشته‌ایم.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها