کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دردسر ثبت‌نام پیش‌فروش ایران‌خودرو و سایپا در کافی‌نت‌ ها


کد خبر : ۵۳۶۷۳شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳:۲۲۲۲۲۱۳ بازدید

در روزهای پرفراز و نشیب بازار خودرو، ثبت‌نام های خودروسازان برای فروش خودروهای جدید شکایت مردم از هزینه‌های سلیقه‌ای ثبت نام در ...

فارس- در روزهای پرفراز و نشیب بازار خودرو، ثبت‌نام های خودروسازان برای فروش خودروهای جدید شکایت مردم از هزینه‌های سلیقه‌ای ثبت نام در برخی کافی نت‌ها را رقم زده و دردسری برای صنف کافی نت داران شده است.

در روزهایی که بازار خودرو مانند برخی بازارهای کشور روزهای پرفراز و نشیبی را سپری می‌کنند ثبت‌نام های خودروسازان برای فروش خودروهای جدید به دردسری برای صنف دیگری منتج شده است.

برخی متقاضیان ثبت نام خودرو که از طریق کافی نت ها اقدام به ثبت نام می‌کنند از وضعیت هزینه دریافتی در کافی‌نت ها شکایت دارند. آنها از تفاوت مبالغ در کافی‌نت ها گلایه‌ دارند و معتقدند که در این خدمات کافی‌نت ها براساس نظر شخصی نرخ تعیین می‌کنند.

پس از بروز شکایت در این زمینه، اتحادیه فناوران یارانه تهران نیز از دریافت شکایت‌هایی با این مضمون خبر داد و اعلام کرد: شکایت هایی درباره ثبت نام برای پیش فروش ایران خودرو و سایپا به این اتحادیه واصل شده است.

این اتحادیه با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت را روشن و تاکید کرد که «مسئولان کافی نت ها به هیچ عنوان حق دریافت مبالغ غیرعرف و خارج از نرخ نامه اتحادیه را ندارند و در صورت دریافت هر گزارش یا شکایت جدیدی واحد صنفی به مدت پانزده روز طبق قانون پلمپ خواهد شد و مسئول واحد صنفی نیز هیچ گونه حق اعتراضی نخواهد داشت.»

طبق قانون تعزیرات دریافت مبالغ اضافه برای ثبت نام علاوه بر برگشت مابه التفاوت دریافتی مشمول پرداخت جریمه 4 برابری است.

در برخی موارد مشاهده شده است که کافی‌نت داران برای ثبت نام هر خودرو بین 500 تا 800 هزار تومان از متقاضیان طلب می‌کنند. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها