کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پمپئو: ترامپ لحن ویژه‌ای درباره ایران خواهد داشت


کد خبر : ۵۳۵۲۵سه شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷:۱۲۱۷۹۵ بازدید

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در نشست خبری اعلام کرد: فردا قرار است دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ...

مهر نوشت: مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در نشست خبری اعلام کرد: فردا قرار است دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند. او درباره موضوعات مختلفی از قبیل ایران، کره شمالی و سوریه سخن خواهد گفت.

وی بدون اشاره به مبارزه بی امان تهران با تروریست های مورد حمایت غرب ادامه داد: رئیس جمهوری آمریکا برای ایران لحن ویژه ای را در این سخنرانی خواهد داشت. این کشور به فعالیت های بی ثبات کننده ایران در منطقه می پردازد.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه در پاسخ به سئوالی درباره «برجام جدید» افزود: پیشتر موضع واشنگتن در این خصوص را تشریح کرده بودم. باید بگویم که الان زمان مناسبی برای سخن گفتن درباره مذاکرات جدید با تهران نیست.

پمپئو در پاسخ به سئوالی پیرامون «رفتار ایران در منطقه و طرح مقابله با نیروهای نیابتی تهران در عراق!» مدعی شد: این دولت در زمانی آغاز به کار کرد که تهران پی در پی از پایتخت های خاورمیانه می گذشت. می خواهیم با تهدید ایران مقابله کنیم! دور دوم تحریم ها را از نوامبر آماده کرده ایم. می خواهیم دولتی در عراق در جهت منافع این کشور داشته باشم!



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها