کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فرانسه حمایت از شرکت‌ها برای تجارت با ایران را متوقف کرد


کد خبر : ۵۳۵۱۵دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲:۴۸۷۴۶۳ بازدید

بانک دولتی «بی‌‌پی‌آی فرانس» فرانسه طرح خود جهت کمک به شرکت‌های فرانسوی طرف تجارت با ایران در برابر تحریم‌های آمریکا را متوقف کرد.
فرانسه حمایت از شرکت‌ها برای تجارت با ایران را متوقف کردفرانسه حمایت از شرکت‌ها برای تجارت با ایران را متوقف کرد

بانک دولتی «بی‌‌پی‌آی فرانس» فرانسه طرح خود جهت کمک به شرکت‌های فرانسوی طرف تجارت با ایران در برابر تحریم‌های آمریکا را متوقف کرد.

این بانک اوایل سال جاری میلادی اعلام کرده بود که در حال ایجاد یک مکانیسم تامین مالی برای شرکت‌های فرانسوی است که با وجود تحریم‌های ایالات متحده، محصولات خود را به ایران صادر می‌کنند.

نیکلا دوفورک، مدیر اجرای بانک «Bpifrance» با اعلام خبر تعلیق این طرح گفت: «موانع بر طرف نشده است و تحریم‌های آمریکا برای شرکت‌ها قابل اجراست.»

بانک «بی‌‌پی‌آی فرانس» در پی ایجاد ضمانت‌ بانکی به وسیله یورو برای معامله با خریداران ایرانی محصولات و خدمات شرکت‌های فرانسوی بود.

اظهارات مدیر اجرایی این بانک نشان می‌دهد که تحریم‌های آمریکا چگونه می‌تواند به صورت روزافزون تجارت با ایران را برای شرکت‌های اروپایی مشکل کند.

ایالات متحده با خروج از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ (برجام)، تحریم‌ها علیه ایران را از ششم ماه اوت سال جاری از سر گرفت. این کشور از چهارم نوامبر نیز تحریم‌های دیگری را اعمال می‌کند که بر صادرات نفتی ایران تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

با وجود اینکه کشورهای اروپایی وعده داده‌اند که از شرکت‌های خود در مقابل تحریم‌های ایالات متحده را محافظت کنند، اما در ماه‌های اخیر کمپانی‌های بزرگی چون «ایرفرانس»، شرکت نفتی «توتال» و هواپیمایی «بریتیش ایرویز» به دلیل همین تحریم‌ها، فعالیت خود در ایران را متوقف کرده‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها