کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ایرانسل تعرفه‌ها را گران کرد + مقایسه قیمت‌های جدید و قدیم


کد خبر : ۵۳۴۵۹یکشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹:۰۹۱۴۴۱۴ بازدید

پس از اینکه همراه اول اعلام کرد از اول مهر قیمت مکالمه سیم‌کارت‌های خود را تغییر می دهد امروز ایرانسل نیز تعرفه مکالمات خود را گران کرد.

پس از اینکه همراه اول اعلام کرد از اول مهر قیمت مکالمه سیم‌کارت‌های خود را تغییر می دهد امروز ایرانسل نیز تعرفه مکالمات خود را گران کرد.

اپراتور اول تلفن همراه از اول مهر ماه با اجرای یکسان سازی تعرفه‌ها، قیمت مکالمه با تمامی سیم‌کارت‌های خود را تغییر داده و این موضوع را از طریق اطلاعیه به رسانه‌ ها و از طریق ارسال پیامک به تمامی مشترکان خود اطلاع رسانی کرده است.

در حالی که مشترکان با افزایش قیمت مکالمه همراه اول از اول مواجه شده‌ بودند، ایرانسل نیز در اطلاع رسانی نه چندان دقیقی با اجرای یکسان سازی تعرفه‌ها، قیمت مکالمات خود را به جز در یک بخش (تماس خارج شبکه با همراه اول) افزایش داده و روی سایت خود نیز قیمت ها را تغییر داده است.

به این ترتیب از این پس هر دقیقه تماس داخل شبکه و خارج شبکه ایرانسل برای سیم‌کارت‌های دائمی 59.9  تومان و هر دقیقه تماس داخل شبکه و خارج شبکه ایرانسل برای سیم‌کارت‌های اعتباری 89.9 تومان شده است.

ایرانسل پیش از این فلت سازی تعرفه برای سیم‌کارت‌های دائمی را انجام داده بود که اکنون علاوه بر افزایش تعرفه مکالمه برای این نوع سیم‌کارت‌ها، فلت سازی تعرفه برای سیم‌کارت های اعتباری را نیز اجرا کرده است. 

تعرفه‌های قدیمی مکالمه ایرانسل به شرح زیر است: 

پیش از این، هر دقیقه تماس داخل شبکه و خارج شبکه ایرانسل برای سیم‌کارت‌های دائمی ۳۳.۳ تومان بود.

همچنین هر دقیقه تماس داخل شبکه ایرانسل برای سیم‌کارت‌های اعتباری ۶۶.۹ تومان، تماس خارج شبکه با همراه اول ۹۲.۹ تومان با خط ثابت ۷۹.۹ تومان بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها