کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش قیمت گوشت مرغ به مرز 8 هزار تومان ...!


کد خبر : ۵۳۱۹۱شنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷:۳۳۶۲۵۴ بازدید

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به کاهش قیمت مرغ زنده به کیلویی 5500 تومان و افزایش هزینه‌ تولید، این نگرانی وجود ...

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به کاهش قیمت مرغ زنده به کیلویی 5500 تومان و افزایش هزینه‌ تولید، این نگرانی وجود دارد که تولیدکنندگان در این حوزه از جوجه‌ریزی برای ماه‌های آینده خودداری کرده و افزایش قیمت روی دهد.

محمد یوسفی در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرین وضعیت قیمت مرغ در بازار خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش جوجه‌ریزی در خردادماه، قیمت مرغ در مردادماه و اوایل شهریور تا مرز ۱۲ هزار تومان هم رفت، با توجه به افزایش جوجه‌ریزی‌ها در تیرماه و افزایش بیش از نیاز بازار، مجددا قیمت مرغ زنده درب‌ مرغداری کیلویی ۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده که قیمت مرغ آماده طبخ در میادین و مراکز عمده‌فروشی ۷ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت مصرف‌کننده ۸ هزار تومان عرضه می‌شود. 

وی به صراحت گفت که قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده با توجه به افزایش قیمت نهاده‌هایی همچون کنجاله و ذرت برای تولیدکنندگان ۷ هزار تومان است و زیر این قیمت ضرر محسوب می‌شود و از همین الان اعلام خطر می‌کنیم که تولیدکنندگان جوجه‌ریزی نکنند و قیمت‌ها دوباره در فصل پاییز و زمستان افزایش یابد. 

ستاد تنظیم بازار سقف قیمت  فروش مرغ در بازار را 8175 تومان مصوب کرده که اکنون با وضعیت موجود قیمت مرغ زیر قیمت مصوب است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها