کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قطع دسترسی سایت‌های گرانفروش به بلیت‌های ایران‌ایر


کد خبر : ۵۳۰۶۱یکشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱:۴۵۲۹۵۲ بازدید

مقام مسئول هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از قطع دسترسی سایت‌های آنلاین متخلف و گرانفروش به بلیت‌های ایران‌ایر خبر داد و ...

مقام مسئول هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از قطع دسترسی سایت‌های آنلاین متخلف و گرانفروش به بلیت‌های ایران‌ایر خبر داد و گفت: فروش بلیت‌ پروازهای داخلی هما با قیمت‌های توافق شده و به صورت مستقیم توسط ایران‌ایر انجام می‌شود.

معصومه اصغرزاده در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به گرانفروشی برخی سایت‌های فروش اینترنتی بلیت پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر برخی سایت‌های اینترنتی فروش بلیت هواپیما، اقدام به گرانفروشی بلیت کرده و باعث بروز نارضایتی در بین مردم می‌شدند.

وی ادامه داد:‌ با توفق صورت گرفته با سازمان هواپیمایی کشوری دسترسی تمام سایت‌های به سامانه فروش بلیت ایران‌ایر قطع شده و فروش بلیت از طریق دفاتر فروش و سایت اینترنتی Ebooking.iranair.com صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: امکان خرید بلیت از طریق شماره تلفن 46621888 میسر شده است.

به گزارش تسنیم، برخی سایت‌های معروف اینترنتی طی چند ماه اخیر اقدام به فروش بلیت پروازهای داخلی و خارجی به قیمت چند برابری کرده و باعث بروز نارضایتی مردم شده‌ بودند. با توجه به این مسئله هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دسترسی تمام سایت‌های آنلاین فروش را در راستای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان قطع کرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها