کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ اجاره آپارتمان‌های دوخوابه در پایتخت


کد خبر : ۵۳۰۶یکشنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰:۴۱۴۷۸۷ بازدید

تورم بازار مسکن موجب شده که تعداد زیادی از مراجعان به بنگاه‌های املاک تنها به دنبال واحد ارزان قیمت برای اجاره باشند، به همین جهت هرساله آپارتمان‌هایی کوچکتر از سال قبل را اجاره می‌کنند.

گزارش های میدانی نشان می‌دهد که اجاره واحدهای مسکونی با سپری شدن ماه خرداد هنوز هم بیشترین مراجعه را به بنگاه‌های املاک دارد و مستاجران در بنگاه‌های سطح شهر همچنان به دنبال یافتن مسکن مناسب هستند که البته قیمت مناسب آپارتمان‌ها یکی از ملاک‌های اصلی متقاضیان است.

براین اساس، اجاره بها با توجه به افزایش تورم در هر سال، با افزایش روبرو می‌شود بنابراین مستاجران برای اجاره واحد مناسب، باید مبلغی را به اجاره سال قبل خود اضافه کنند به همین جهت با وجود افزایش پرداخت مستاجران در هر سال، کیفیت آپارتمان‌های اجاره شده، تغییری نمی‌کند.

در حال حاضر هم به دلیل تورم بالا در بخش مسکن، پرداخت اجاره‌بها برای مستاجران مشکل است، بنابراین تعداد مراجعه به بنگاه‌ها برای یافتن مسکن ارزان تر بیشتر شده است به طوری‌که خانواده‌های چند نفره هم به دنبال یافتن آپارتمان‌های کوچک با قیمت ارزان‌ تر هستند.

همچنین برخی از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که آپارتمانی را بدون امکاناتی مانند پارکینگ و انباری اجاره کنند تا اجاره بهای کمتری را بپردازند، هرچند که بازهم نرخ نهایی اجاره بسیار بالا است، بنابراین درهرسال خانوارهایی با قدرت خرید پایین، مجبورند تا خانه هایی با متراژ کوچکتر اجاره کنند تا توانایی پرداخت اجاره بها را داشته باشند.

اجاره بهای آپارتمانی‌های دوخوابه در تهران

براساس گزارش میدانی خبرنگار مهر، یک آپارتمان 72 متری و دوخوابه در پونک - عدل 70 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود و برای واحدی 75 متری در همین منطقه با عمر یکساله با 55 میلیون تومان رهن و 600 هزار تومان اجاره تعیین شده است.

همچنین در مجیدیه شمالی ، خیابان کرد واحدی 75 متری و یکخوابه 45 میلیون رهن و 300 هزار تومان اجاره داده می‌شود و در ازگل - مجتمع فرهنگیان برای واحدی 75متری و دوخوابه طبقه هشتم با پارکینگ و انباری 20 میلیون تومان رهن و یک میلیون و 250 هزار تومان اجاره تعیین شده است.

واحدی به مساحت 75 متر و دوخوابه در فرمانیه بدون پارکینگ با شرایط 20 میلیون تومان رهن و یک میلیون و 750 هزار تومان اجاره داده می‌شود و در خیابان پاسدار گمنام برای واحدی با همین متراژ با پارکینگ و انباری 45 میلیون تومان رهن تعیین شده است.

در جلفا برای آپارتمانی 75 متری با پارکینگ و انباری 15 میلیون تومان رهن و یک میلیون و 150 هزار تومان اجاره تعیین شده است و در مرزداران واحدی 75متری با عمر 7ساله با شرایط 20 میلیون تومان رهن و یک میلیون و 200 هزار تومان، به اجاره می رسد.همچنین در این محدود واحدی 100 متری با عمر 18 ساله، 10 میلیون تومان رهن و یک میلیون و 200 هزار تومان اجاره داده می‌شود.

در جنت آباد جنوبی برای آپارتمانی 71 متری و دوساله با پارکینگ و انباری 20 میلیون تومان رهن و یک میلیون و 200 هزار تومان اجاره تعیین شده است و در خیابان خوش مالک اشتر واحدی 75 متری با انباری و پارکینگ 50 میلیون تومان رهن داده می‌شود.

آپارتمانی به مساحت 75 متر در چهارراه سبلان - مدنی با شرایط 10 میلیون تومان رهن و 650 هزار تومان به اجاره می‌رسد و در سهروردی شمالی - پالیزی برای واحدی 75 متری با پارکینگ و انباری 20 میلیون تومان رهن و یک میلیون تومان اجاره تعیین شده است.

همچنین در مرزداران واحدی 74 متری و دوخوابه با عمر چندساله و فول امکانات، 63 میلیون تومان رهن داده می‌شود و در میدان آرژانتین، الوند واحدی 75 متری و دوبلکس با پارکینگ و انباری با شرایط 35 میلیون تومان رهن و  یک میلیون و 200 هزار تومان به اجاره می‌رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها