کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واکنش روزنامه دولت به ادعای جدید درباره روحانی


کد خبر : ۵۳۰۰۴پنجشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲:۳۵۵۲۶۰ بازدید

روزنامه ایران نوشت: هفته نامه ۹ دی متعلق به حمید رسایی، نماینده طیف پایداری در مجالس پیشین در گزارشی مدعی شده ...

روزنامه ایران نوشت: هفته نامه ۹ دی متعلق به حمید رسایی، نماینده طیف پایداری در مجالس پیشین در گزارشی مدعی شده «مطابق اطلاعاتی که در اختیار اعضای کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی درباره مدیران دوتابعیتی گذاشته شده حسن روحانی برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود که ۱۷ سال طول کشیده است، حدود ۷۰ سفر به اسکاتلند و انگلیس داشته است.

اکثر این سفرها به‌صورت شخصی صورت گرفته و سؤال این است که آیا برای این هفتاد سفر خارجی به اسکاتلند و انگلیس، ویزا اخذ شده است؟ پس چرا در نهادهای ذیربط که پاسخ استعلامات کمیته تحقیق و تفحص را داده‌اند، ویزای ۷۰ سفر ثبت نشده؟! » به ادعای این هفته نامه «مدرک تحصیلی روحانی نیز از دانشگاه کلدونین گلاسگو اسکاتلند، به‌نام حسن فریدون صادر شده است!

سؤال افکار عمومی این است که آیا وی پاسپورت دیگری – که قطعاً نمی‌تواند پاسپورت دوم ایرانی باشد – به‌نام حسن فریدون دارد؟» این ادعا در ادامه اتهامات سابق ابوالفضل ابوترابی عضو این کمیته آمده که گفته بود یک مسئول عالی رتبه که سال‌های متمادی برای تحصیل به اسکاتلند تردد داشته و تابعیت آن کشور را پذیرفته و نفر اول لیست دوتابعیتی‌های گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی است. این دست ادعاها دور جدید خبرسازی رسانه‌های مخالف دولت علیه رئیس جمهوری است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها