کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعیین قیمت پایه فولاد با ارز 4200 تومانی در بورس کالا


کد خبر : ۵۲۹۴۴سه شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷:۰۱۳۷۰۹ بازدید

مدیر کل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت ، معدن و تجارت تصریح کرد: قیمت پایه فولاد با ارز 4200 تومانی در بورس تعیین می شود.

سیف الله امیری با اشاره به اینکه مصرف کنندگان محصولات فولادی می توانند از طریق بورس کالا ، کالای مورد نیاز خود را (مشروط به عرضه درصدی محصول تولیدی در بورس ) خریداری کنند، اظهارداشت:  واحدهای کوچک و واحدهایی که امکان خرید از بورس را ندارند می توانند به صورت مچینگ و طبق روال گذشته از واحدهای تولید کننده خرید کنند.

وی تاکید کرد : دستورالعمل تنظیم محصولات فولادی توسط وزیر صنعت ، معدن و تجارت ابلاغ و معاونت امور معادن و اداره کل صنایع معدنی مسوول اجرای آن است .

امیری ادامه داد: بر اساس دستورالعمل مذکور کالاهای فولادی باید در بورس عرضه و به فروش برسد و صرفا واحدهای مصرف کننده واقعی قادر به خرید از بورس هستند نه واسطه ها و دلالان .

وی با تشریح نحوه قیمت گذاری فولاد افزود : بر اساس دستورالعمل تنظیم بازار نحوه قیمت گذاری پایه در بورس بر اساس میانگین آخرین قیمت متال بولتن و کشورهای cis ( دریای سیاه) ضرب در ارز رسمی کشور به علاوه ده درصد رقابت تعیین می شود .

امیری تصریح کرد: صادر کنندگان فولاد هم حتما باید کالایشان را برای تامین نیاز داخل کشور در بورس و .. عرضه کنند و سپس اقدام به صادرات کنند و در این زمینه بخشنامه ساماندهی و صادرات فلزات از طریق وزیر صنعت ، معدن و تجارت صادر شده است .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها