کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای نفت در بازارهای جهانی


کد خبر : ۵۲۹۲۲سه شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰:۱۳۶۲۱ بازدید

پس از آنکه 2 مورد از تاسیسات نفتی واقع در خلیج مکزیک به دلیل در پیش بودن طوفان تخلیه شد، قیمت نفت خام آمریکا امروز با افزایش مواجه بود و به بالای 70 دلار رسید.

پس از آنکه 2 مورد از تاسیسات نفتی واقع در خلیج مکزیک به دلیل در پیش بودن طوفان تخلیه شد، قیمت نفت خام آمریکا امروز با افزایش مواجه بود و به بالای 70 دلار رسید.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت خام آمریکا امروز با 24 سنت، معادل 0.3 درصد افزایش نسبت به جلسه قبل به 70 دلار و 4 سنت رسید.

شرکت آنادارکو پترولیوم اعلام کرد، 2 سکوی نفتی خود در شمال خلیج مکزیک را به دلیل در پیش بودن طوفان گوردون تعطیل و تخلیه کرده است.

قیمت نفت برنت نیز امروز با 5 سنت کاهش به 78 دلار و 10 سنت رسید.

این در حالی است که هند به پالایشگاه های دولتی خود اجازه داده تا در صورتی که تهران تانکر و پوشش بیمه ای در اختیار آنها قرار دهد، از این کشور نفت خریداری کنند.

برخی شرکت های کشتیرانی بین المللی در آستانه تحریم های نفتی امریکا علیه ایران، از حمل نفت ایران امتناع می کنند.

در چین نیز تقریبا تمام خریداران در حال انتقال نفت خریداری شده از ایران توسط نفتکش های شرکت ملی نفتکش ایران هستند و این بدان معناست که 2 مشتری بزرگ نفت ایران در آسیا در حال برنامه ریزی برای ادامه خرید نفت از ایران به رغم فشارهای واشنگتن هستند.

بانک بارکلیز انگلیس اعلام کرد: «قیمت نفت ممکن است در کوتاه مدت به 80 دلار و حتی بالاتر از آن برسد.» این بانک اضافه کرده که به رغم تحولات بازار، ممکن است سال آینده عرضه از تقاضا پیشی بگیرد.

این بانک انگلیسی پیش بینی کرده که در سال 2020 میلادی قیمت متوسط هر بشکه نفت برنت به 75 دلار برسد، در حالی که قبلا این رقم را 55 دلار پیش بینی کرده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها