کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جولان شاخص بورس، بازهم با لباس قرمز


کد خبر : ۵۲۸۵شنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵:۲۸۱۷۲۷ بازدید

در پایان معاملات اولین روز هفته شاخص کل بورس با افت بیش از 980 واحدی در نیمه معاملات مواجه شد و وارد کانال 73 هزار واحدی شد.

در ابتدای معاملات امروز بورس تهران،روند ریزشی بازار سرمایه شدت گرفت و تالار شیشه ای با تشکیل صف های فروش سنگین مواجه شد به طوری که دماسنج بازار سرمایه تا نیمه معاملات به کانال 73 هزار واحدی برگشت.

به نظر می رسد مخالفت خودروسازان با فرمول جدید قیمت گذاری خودرو به همراه به تعویق افتادن افزایش قیمت محصولات از مسائل تاثیر گذار در روند بازار سرمایه امروز باشد.

این در حالی است که در معاملات امروز اکثر صنایع بورسی در این افت تاثیر گذار بودند به طوری که بیشترین آثار منفی را در روند نزولی شاخص صنعت پتروشیمی، بانکی، مخابراتی و خودرویی گذاشتند یعنی شرکتهای ارتباطات سیار،تاپیکو،نفت و گاز پارسیان،پالایشگاه بندرعباس،مخابرات،غدیر و بانکهای ملت،پاسارگاد و صادرات از شرکتهای تاثیر گذار در ریزش بازار سرمایه بودند.

شاخص کل بورس در در پایان معاملات اولین روز هفته :


fcordcu6yuj4sw4db6p6.png

بنابراین گزارش اکثر نمادهای بورسی امروز با افت شاخص روبرو شده‌اند و بیشترین تأثیر منفی بر شاخص کل بورس را نمادهای تاپیکو، همراه، پارسان، شبندر، اخابر، وغدیر و نماد وبملت داشته‌اند.

همچنین در فرابورس ایران نیز شاخص کل فرابورس امروز با 16 واحد افت، به 738 واحد و ارزش بازار اول و دوم فرابورس به 58 هزار میلیارد تومان رسید.

تعداد معاملات فرابورس ایران 17 هزار و 66 واحد و ارزش معاملات 73 میلیارد تومان گزارش شده است.

بنابراین گزارش در فرابورس نیز شاخص‌های جم، میدکو، زاگرس، ذوب، شاوان، خراسان و بمپنا بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس داشته‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها