کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رنو فلوئنس در آتش سوخت + تصاویر


کد خبر : ۵۲۷۹۴شنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶:۱۸۲۸۸۳ بازدید

آتش سوزی دودستگاه خودروی سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی در خیابان دماوند، خسارت مالی بر جای گذاشت.

به دنبال اطلاع رسانی شاهدین ومالکین ساختمان مسکونی مبنی بر آتش سوزی دو دستگاه خودروی سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ساعت 18:17 روز گذشته زنگ ایستگاه های 19 و 60 را به صدا درآورد وآتش نشانان به محل حادثه در خیابان دماوند، ایستگاه داریوش، خیابان حیدری اعزام شدند.

یداله مددی رییس ایستگاه 19 که در محل حادثه حضور داشت دراین باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان مسکونی دو طبقه تک واحدی دیده می شد که در قسمت پارکینگ آن دو دستگاه خودرو سواری رنو و پژو به صورت کامل دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بودند و آتش از خروجی های پارکینگ به بیرون زبانه می کشید.

وی افزود: با توجه به حضور پرسنل 2 ایستگاه اعزامی و نجات 11 ایستگاه 60، به سرعت یک تیم با آبرسانی مناسب و سرعت عمل بالا موفق شدند با استفاده از تجهیزات انفرادی و دستگاه تنفسی خود را به کانون آتش سوزی نزدیک کنند.

مددی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با شعله زنی، آتش سوزی را مهار و خاموش کردند و تیم دوم که مسئولیت جستجو را بر عهده داشتند نیز با استفاده از تجهیزلت کامل انفرادی و دستگاه تنفسی به بررسی کامل طبقات و واحد هایی که دچار دودگرفتگی شده بودند، پرداختند و با اطمینان از نبود فرد محبوس شده عملیات را ادامه دادند.

وی بیان کرد: آتش نشانان بعد از مهار کامل آتش سوزی و تهویه ساختمان با استفاده از فن، پس از ارائه تذکرات ایمنی لازم به ساکنان ساختمان، ماموریت خود را پایان دادند.
گفتنی است؛ علت اصلی وقوع آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

ldk8tpcjutgf3zbkolpi.jpg

rvf18s5s4onj3viwz4ar.jpg

juah5f671yed35he7x1r.jpg

3ou8orw5c5tcman1mb3.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها