کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتقاد شهرام آذر از خوانندگی مهران مدیری


کد خبر : ۵۲۷۸۴شنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷:۲۱۲۱۴۰ بازدید

شهرام آذر با انتشار بخشی از کنسرت مهران مدیری که آهنگ سوغاتی را اجرا کرده بود، به خوانندگی مهران مدیری ایراد گرفت و با انتقاد از او نوشت:

شهرام آذر با انتشار بخشی از کنسرت مهران مدیری که آهنگ سوغاتی را اجرا کرده بود، به خوانندگی مهران مدیری ایراد گرفت و با انتقاد از او نوشت:

درود بر شما اقای مدیری. بنا بر اظهارات خانواده محترم زنده یاد استاد ناصر چشم‌اذر سازنده این اهنگ « سوغاتی» ایشان خیلی سعی کردند که این اهنگ را همراه با کلام بر روی صحنه اجرا کنند و هرگز این اجازه را تا دم مرگ نیافتند.

اینک چگونه است که شما میتوانید این اهنگ زیبا و خاطره انگیز که میلیونها طرفدار دارد و با صدای زیبای زنده یاد خانم هایده اجرا شده را ازادانه و بدون هیچ مزاحمتی بر روی صحنه اجرا کنید؟

دوم اینکه مردم شما را به عنوان هنرپیشه طنز اجتماعی(نه سیاسی) میشناسند که این را از راه تمسخر دیگران و تیکه و مزه پرانی به دست اوردید و نه از راه بازیگری ممتاز و این کار را خوب اجرا میکنید .

بنده حقیر به شما توصیه میکنم که همین راه را ادامه دهید و هرگز به فکر خوانندگی نباشید به چند دلیل.

کاملا بدون احساس میخوانید. وسعت صدای بسیار کمی دارید. اجرای تحریر موسیقی ایرانی را نمیدانید. نمیتوانید کلمات شعر را با احساس خود ان کلمه اجرا کنید. شنونده فکر میکند که شما دارید شوخی میکنید.

اگر عرایض مخلص را قبول ندارید، حتما نظر اساتید محترم موسیقی را جویا شوید. بی شک شما طنز نویس و مجری توانایی هستید. نه خواننده.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها