کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خط و نشان پلیس شرق تهران برای موتورسیکلت ها


کد خبر : ۵۲۷۳۲چهارشنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰:۲۱۹۰۳ بازدید

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان این که ۴۸ درصد از کشته های تصادفات شرق این استان را موتورسواران فاقد کلاه ایمنی تشکیل ...

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان این که ۴۸ درصد از کشته های تصادفات شرق این استان را موتورسواران فاقد کلاه ایمنی تشکیل می دهد، از برخورد شدید پلیس با این افراد خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری ظهر چهارشنبه در همایش موتور سیکلت سواران قانونمند که در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار شد، طی سخنانی سخن با بیان این که بیشترین قسمت آسیب دیده موتورسواران از ناحیه سر بوده است، گفت: اگر موتورسواران کلاه ایمنی داشتند، به مرگ موتورسوار منجر نمی شد.

وی اضافه کرد: به همین دلیل، پلیس به شدت با موتور سواران فاقد کلاه ایمنی برخورد می کند، زیرا مرگ هر موتور سوار تبعات منفی زیادی برای خانواده ها و جامعه دارد.

ناظری گفت: بیش از ۴۸ درصد از کشته های تصادفات شرق استان تهران را راکبان موتورسیکلت فاقد کلاه ایمنی تشکیل می دهند، عدم استفاده از کلاه ایمنی هزینه هایی به مراتب بیش از خسارت های جانی دارد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: حضور موتور سواران قانونمند در ارتقای فرهنگ ترافیک بسیار موثر است و از طرفی نیز سوء رفتارهای موتورسواران قانون شکن نتایج نامطلوبی در پی خواهد داشت و حرکت ناپسند و خطرناک موتورسواران بیشتر از رانندگان خودروها دیده می شود.

ناظری گفت: مردم حرکت مارپیچ موتورها و تردد غیرقانونی موتور ها در پیاده روها بیشتر حس می کنند و از این رو راکبان موتورها باید به قانون بیشتر عمل کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها