کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش قیمت آهن تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟


کد خبر : ۵۲۶۸۴سه شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳:۲۲۱۸۳۶۹ بازدید

روز گذشته شاهد ادامه روند کاهشی قیمت‌ها در بازار آهن‌آلات بودیم. بازار آهن‌آلات کشور از حدود 10 روز اخیر روند کاهشی را در پیش گرفته است و ...

آهن‌پرایس- روز گذشته شاهد ادامه روند کاهشی قیمت‌ها در بازار آهن‌آلات بودیم. بازار آهن‌آلات کشور از حدود 10 روز اخیر روند کاهشی را در پیش گرفته است و هر روزه شاهد افت قیمت مقاطع اهن در این بازار هستیم.

از ابتدای هفته جاری و تقریبا با شروع شهریور ماه قیمت آهن بطور میانگین 250 تا 300 تومان کاهش یافته است. اما در این میان سوال های بسیاری وجود دارد که ذهن متقاضیان را درگیر کرده است. از جمله این سوال ها ادامه این روند می باشد که هر روزه متقاضیان این سوال از ذهنشان عبور می کند که این روند تا کی ادامه خواهد داشت و ایا در روز های آتی نرخ ها با افزایش مواجه خواهد شد یا خیر؟

با توجه به روند ده روزه بازار اهن الات طی روز های اخیر، پیش بینی می شود این روند حداقل تا پایان هفته ادامه داشته و نرخ ها با کاهش مواجه شود. بسیاری از کارشناسان علت این کاهش قیمت ها را برنامه جدید دولت مبنی بر تنظیم بازار فولاد دانسته اند که در این راستا از سفته بازی جلوگیری کرده و طرفدار حقوق مصرف کننده بوده است.

از حدود یک ماه گذشته برنامه دولت برای تنظیم بازار آغاز شد که طی آن سران سه قوه در حمایت از این هدف تلاش کردند و در حال حاضر شاهد موفقیت نسبی ان ها در این امر هستیم. در حال حاضر با توجه به وضعیت بازار آهن و فولاد توصیه می شود تنها به مصوبات وزارت صمت توجه کرده و از شایعات و حاشیه های اطراف دوری نمایید چرا که این شایعه پرانکنی ها خود یکی از عوامل بر هم خوردن بازار بوده و افزایش قیمت ها را بصورت کاذب به همراه خواهد داشت.

خبر های بازار آهن حاکی از کاهش قیمت های اعلامی کارخانه میلگرد سازی می باشد. روز گذشته قیمت ها در اکثر کارخانه ها با افت مواجه شد. بیشترین کاهش قیمت ها در بخش میلگرد آجدار دیده می شود که در روز گذشته بطور متوسط 80 تومان افت داشه است. در حال حاضر قیمت میلگرد سایز 14 کارخانه ابهر پس از 100 تومان کاهش 3860 تومان می باشد. قیمت میلگرد اجدار در بازه 3900 تا 4100 تومان اعلام شده است.

با توجه به این کاهش قیمت ها، شرایط فعلی برای خرید نسبتا مطلوب می باشد و متقاضیان در این روز ها می توانند خرید مطمئن تری را انجام دهند. چرا که وضعیت فعلی بازار کاهشی بوده و در حال رسیدن به یک ثبات نسبی می باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها