کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعلام دستمزد رامبد جوان در برنامه خندوانه


کد خبر : ۵۲۶۱۸دوشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲:۴۰۱۳۹۱۲ بازدید

مجری برنامه خندوانه گفت: من دستمزدم در فصل یک به عنوان طراح، کارگردان، ایده پرداز و مجری برنامه سه میلیون تومان برای هر برنامه‌بود ...

czoxi2qdzjc9jsgn1vaq.jpg

مجری برنامه خندوانه گفت: من دستمزدم در فصل یک به عنوان طراح، کارگردان، ایده پرداز و مجری برنامه سه میلیون تومان برای هر برنامه‌بود در صورتی که از نظر خودم باید ده میلیون تومان می گرفتم.

به گزارش ایران‌جیب از میزان؛ جوان درباره شائبه های مالی بوجود آمده در خصوص در آمدش گفت: این چه عادت بدی است که همه می‌خواهند بدانند من چقدر پول در می آورم. من یک آدم عادی هستم. مثلا گفتند من از فلان نرم افزار پول گرفتم مگر اصلا آن نرم افزار در خندوانه بوده است. من بلدم پول پروژه های خودم را در بیاورم اما این نیست که هرپولی که من در می آورم از خندوانه باشد. ما برای تلویزیون برنامه پرمخاطبی داریم و قطعا هر اسپانسری دوست دارد با این برنامه کار کند.

وی در همین رابطه ازعان کرد: من دستمزدم در فصل یک به عنوان طراح، کارگردان، ایده پرداز و مجری برنامه 3 میلیون تومان برای هر برنامه‌بود در صورتی که از نظر خودم باید 10 میلیون تومان می گرفتم. در فصل بعدی 5 میلیون تومان گرفتم و هر فصل کمی اضافه شد.

وی ادامه داد: ما شاید در این فصل مشکلات زیاد مالی با تلویزیون داشتیم اما این مشکلی درون‌صنفی است و چرا باید همه را مطرح کنیم. ما حتی برای خندوانه از جیب گذاشتیم. شاید خندوانه در هر جای دنیا پخش می‌شد خیلی پول دار بودیم. خندوانه یکی از موفق ترین برنامه های تلویزیون بوده پس باید هزینه خوبی برای آن خرج‌شود. ما در فصل اول برآورد تماشاگر را اعلام نکردیم و همه را از جیب دادیم. مسابقه ادا بازی هم همین طور بود زیرا اعلام برنامه نکرده بودیم و خودمان خرجشان را دادیم.

جوان درباره برنامه خود برای استفاده از فضای مجازی اضافه کرد: ما همیشه پتانسیل فضای مجازی را جدی می گیریم اما اینطور نیست که جوانان را بر اساس میزان فالوورهایشان به خنداننده شو آورده باشیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها