کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موافقت سازمان ملی زمین با واگذاری کامل مسکن مهر


کد خبر : ۵۲۵۹پنجشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۰:۱۹۳۴۶۱ بازدید

معاون وزیر راه‌وشهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: هر چند هنوز در رابطه با تبدیل مسکن مهر 99ساله به مسکن ملکی تصمیم‌گیری نشده ...

معاون وزیر راه‌وشهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: هر چند هنوز در رابطه با تبدیل مسکن مهر 99ساله به مسکن ملکی تصمیم‌گیری نشده و جزئیات این برنامه فعلا مشخص و روشن نیست، اما با واگذاری کامل مسکن مهر موافقیم.

محمد پژمان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم خاطرنشان کرد: جزئیات برنامه واگذاری کامل مسکن مهر و تبدیل زمین‌های 99ساله به ملکی، هنوز مشخص نشده است.

 رئیس سازمان ملی زمین و مسکن در حالی از مشخص نبودن جزئیات واگذاری کامل مسکن مهر و تبدیل زمین‌های 99 ساله به ملکی خبر می‌دهد که هم‌اکنون دولت در حال بررسی نحوه ملکی سازی این زمین‌ها
 است.

بر این اساس، دو سناریو محاسبه قیمت زمین بر مبنای قیمت اولیه، یعنی قبل از ساخت مسکن مهر یا محاسبه قیمت اولیه زمین به اضافه ارزش افزوده‌ای که در نتیجه احداث واحدهای مسکونی مهر و همچنین تامین زیرساخت‌ها و خدمات روبنایی به زمین‌ها اضافه شده است، پیش روی مسوولان وزارت راه و شهرسازی قرار دارد که هنوز تصمیم مشخصی در این باره گرفته و اعلام نشده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها