کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای نفت در بازارهای جهانی


کد خبر : ۵۲۴۶۲سه شنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱:۴۵۹۸۴ بازدید

در حالی که شکاف عرضه و تقاضا بازار انرژی آمریکا در حال کاهش است و در عین حال جنگ تجاری امریکا و چین به قراردادهای نفتی بین المللی ...

در حالی که شکاف عرضه و تقاضا بازار انرژی آمریکا در حال کاهش است و در عین حال جنگ تجاری امریکا و چین به قراردادهای نفتی بین المللی کشیده شده است، قیمت نفت خام آمریکا امروز افزایش داشت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت خام آمریکا برای تحویل در ماه سپتامبر، امروز با 27 سنت، معادل 0.4 درصد افزایش به 66 دلار و 70 سنت رسید.

تجار گفتند، چشم انداز کاهش شکاف بین عرضه و تقاضا در ماه های آینده در بازار امریکا موجب افزایش قیمت نفت شده است.

میزان ذخایرفرآورده های نفتی امریکا از جمله سوخت دیزل و نفت کوره، در این فصل از سال به پایین ترین رقم خود در طی 4 سال گذشته رسیده است.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که میزان تقاضای فصلی برای این فرآورده ها در ماه های آینده به اوج خود خواهد رسید، زیرا تراکتورها برای برداشت محصول به سوخت دیزل نیاز دارند و با توجه به آغاز فصل سرما، نیاز به مصرف نفت کوره برای گرمایش نیز بالا می رود.

در خارج از آمریکا، قیمت نفت برنت امروز با 3 سنت کاهش به 72 دلار و 18 سنت رسید.

آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که 11 میلیون بشکه از ذخایر استراتژیک نفتی خود را برای تحویل در اول اکتبر تا 30 نوامبر به بازار تزریق می کند.

آزاد سازی این میزان نفت از ذخایر استراتژیک آمریکا با هدف جبران کمبود احتمالی نفت در بازار پس از اجرای تحریم نفتی ایران در ماه نوامبر صورت می گیرد.

بانک فرانسوی بی ان پی پاریبا اعلام کرد، به دلیل تحریم ها، انتظار می رود تولید نفت اوپک که ایران یکی از اعضای مهم آن است، از 32.1 میلیون بشکه در سال 2018 به 31.7 میلیون بشکه در سال 2019 کاهش یابد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها