کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وعده مسئولین جهت کنترل قیمت آهن‌آلات


کد خبر : ۵۲۴۵۰چهارشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹:۴۹۶۸۸۷ بازدید

طی روزهای گذشته دستوالعمل جدید دولت جهت تنظیم بازار، خبر اول رسانه ها شده بود.

طی روزهای گذشته دستوالعمل جدید دولت جهت تنظیم بازار، خبر اول رسانه ها شده بود.

این روزها نقد و بررسی هایی در مورد تنظیم بازار آهن و فولاد از سوی دولت صورت گرفته است و هر کسی از زاویه دید خودش این موضوع را ارزیابی می کند.

پس از عبور از مشکلات و مولفه های تأثیرگذار در بازار، نهایتا دستوالعمل جدید از سوی دولت روانه بازار شد. طبق این دستوالعمل، تلاش گردیده که التهاب بازار آهن و نوسانات قیمت قوطی پروفیل، قیمت میلگرد و سایر محصولات رفع گردد. در این میان مصاحبه ها نشان از تفاوت تفکرات اشخاص مختلف در این زمینه دارد؛ به همین دلیل ضعف مدیریتی در بازار دیده می شود.

مباحثی که این روزها در جریان است، گواه تقابل فولادی ها برای حفظ سهم بازار می باشد. این نبرد همانطور که قابل مشاهده است قربانیان زیادی دارد که از طرفی می تواند باعث تغییرات مدیران ارشد حوزه فولاد شود و از طرفی هم ممکن است منجر به تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی و توزیعی گردد. آنچه این روزها مورد توجه قرار گرفته است و موجب شده فعالان بازار ترغیب به خرید محصولات فولادی نداشته باشند، نوسانات چشمگیر بازار از جمله بازار آهن تهران می باشد.

برای نجات فولادی ها از این نگرانی ها باید دولت طبق دستوالعمل جدید، سعی بر کنترل قیمت ها داشته باشد تا بازار از این آشفتگی ها رهایی باید. آنچه که این روزها بیشتر از همه چشمگیر شده است روند نزولی قیمت ها طی هفته اخیر می باشد. کارخانه های تولیدکننده میلگرد آجدار طی روزهای گذشته قیمت اعلامی محصولات خود را از 20 الی 150 تومان در هر کیلو کاهش دادند که همین امر موجب شده تا بازار در حال حاضر در سردرگمی فرو رود زیرا این فراز و نشیب های قیمتی به مزاج خریداران مصرفی و غیر مصرفی خوش نیامده است.

(آهن‌پرایس)



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها