کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حضور 200 شرکت داخلی و خارجی خودرو در شیراز


کد خبر : ۵۲۴۲سه شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸:۵۳۹۵۴۳ بازدید

در آیینی با حضور مسوولان، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و نیرو محرکه با حضور 200 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شیراز افتتاح شد.

 در آیینی با حضور مسوولان، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و نیرو محرکه با حضور 200 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شیراز افتتاح شد.

به گزارش ایرنا مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس عصر روز سه شنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: این نمایشگاه در قالب 500 غرفه در فضای 17 هزار متر مربع برپا شده است.

عبدالناصر اسکندری افزود: در این نمایشگاه شرکت هایی از جمله ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و نمایندگی های خودروهای خارجی از جمله راین خودرو، آلفا رومئو، اپل و دیار خودرو حضور دارند.

وی بیان کرد: در سیزدهمین نمایشگاه خودرو و نیرومحرکه محصولات جدیدی برای نخستین بار در کشور از شرکت های داخلی رونمایی و خودروهای جدید شرکت های خارجی معرفی می شوند.

اسکندری با بیان اینکه این شرکت ها علاوه بر ارائه و رونمایی از خودروهای جدید با ارائه خدماتی از جمله فروش اقساطی، فروش فوری، اعتباری تخفیف هایی ارائه می کنند اظهارداشت: شرکت سایپا خودرو جدید سانیا، چانگان، برلیانس، آریو، وانت ریچ و شرکت ایران خودرو؛ خودرو سواری دنا را برای نخستین بار در کشور رونمایی می کند.

وی با بیان اینکه در بخش بین الملل این نمایشگاه شرکت های خودرو سازی کشورهای آلمان، چین و بلاروس شرکت دارند اضافه کرد: شرکت آلمانی اپل پنج خودرو جدید خود را برای نخستین بار در کشور ایران در این نمایشگاه معرفی می کند.

اسکندری ادامه داد: در این نمایشگاه یک سالن ویژه، برای ارائه خدمات قطعات خودرو به عموم مردم در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: آیین اختتامیه این نمایشگاه، روز جمعه با برپایی جشن میلاد حضرت مهدی موعود(عج) برگزار خواهد شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال نمایشگاه ماه مبارک رمضان را در شیراز برگزار نخواهیم کرد افزود: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس 26 تا 30 اسفندماه جاری نمایشگاه ساختمان را در کشور عمان برگزار می کند.

اسکندری گفت: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس بسته های سرمایه گذاری را تهیه و به منظور استفاده و مشارکت سرمایه گذاران بر روی سایت این مجموعه قرار داده است.

وی بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال میزان برگزاری نمایشگاه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و نیرو محرکه از 20 تا 23 خردادماه جاری از ساعت 17 تا 22 آماده پذیرایی از علاقمندان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها